Lille Liss sin dagbok

Ojoj så spennende!! Tipper det blir positivt!!! :)

Håper så utrolig mye at det blir positivt. Men i kveld nå har jeg hatt mye mensmurringer :( Liker det ikke!
Er spent på hva de sier i morgen :)

Så utrolig spennende! Krysser fingrene for deg :)

Rugedag 15:

Har kjent mye på mensmurringer i natt, blæh...
Puppene fremdeles ømme og hovne. Hadde halsbrann i går kveld og en god del stikkinger.

Spendt på hva de sier i dag om blodprøven i går, men blir nok uansett ikke noe svar før på torsdag :P 2 dager igjen :)

Håper så mye nå, så går det ikke blir det nok jeg går på en liten smell.. Huff, nervepirrende :O

Fikk svar fra Medicus. Såg veldig lovende ut. Verdiene var veldig høye sånn at det mest sannsynlig ikke var bare fra medisiner. Så må nedover i morgen å ta blodprøve, så kunne vi snakkes på torsdag å avtale ultralyd o.l. Tørr nesten ikke å håpe for mye, bare ha is i magen til torsdag. Håper virkelig det er min tur denne gangen ;)
Hun hadde vel ikke sagt de tingene hvis det ikke var reelt..? Var absolutt lov til å håpe nå ja sa hun :D
Jeg spurte ikke etter hva verdiene var, hadde vel bare googlet opp og ned å blitt sprø, så det er bare å vente til torsdag ;)

Høres i aller høyeste grad ut som om du er gravid! Kjempegøy :)

Oi, så spennende. Dette høres veldig lovende ut :)

Blir så glad av å lese alle go´meldingene som kommer på løpende bond her :) På hvilken rugedag / lutealfasedag fikk du den første positive testen?

Har ikke tatt noen positiv test... :) Går på ovitrelle som lutealfasestøtte, så testen hadde uansett blitt positiv. Sitter å venter på å inn til blodprøve nå, så får sikkert svar i morgen ;)
Skikkelig spennende. Men ser veldig lovende ut så langt. Er på rugedag 16 i dag :)

Da ringte de fra Medicus i dag. Men hcg på godt over 1000 er det ikke noe tvil om at jeg er gravid :)
Jeg vet ikke om det er mye eller lite, om det sier noe om det er 1 eller 2 som har festet seg... Men det får vi vite 11.nov, da er jeg 6+4, jeg er i dag 4+6 ;) Synes det kanskje virker litt tidlig, men om vi ser lite kanskje vi får en ekstra :)

Enn at det endelig har gått, etter 3 år og på 6. innsett :) Kjempe herlig og litt uvirkelig...

Enn at det endelig har gått, etter 3 år og på 6. innsett :) Kjempe herlig og litt uvirkelig.

For en drøm å endelig få napp etter så mange forsøk! Det må være helt ubeskrivelig herlig, jeg unner dere alt godt!!! :)

Hva var det som gjorde at det gikk denne gangen? Gjorde dere noe annerledes eller bare flaks?

Har dere ikke fått noen posivive tester før?

Gir meg masse håp denne historien, det er tungt å være midt oppi mange negative forsøk! Mange god tanker til dere :)

Jeg har fått ekstra støtte etter innsett denne gang. På tidligere forsøk har jeg kun brukt lutinus og da har jeg begynt å blø på dag 9 el 10. Så denne gangen i tillegg til lutinus bruker jeg progynova og ovitrellesprøyte :) Kunne kutte ut sprøyta nå, men må fortsette med de andre to hvertfall til UL om 12 dager ;)

Så tror nok den ekstra støtten var med å gjorde susen for oss :D

Jeg har fått ekstra støtte etter innsett denne gang. På tidligere forsøk har jeg kun brukt lutinus og da har jeg begynt å blø på dag 9 el 10. Så denne gangen i tillegg til lutinus bruker jeg progynova og ovitrellesprøyte :) Kunne kutte ut sprøyta nå, men må fortsette med de andre to hvertfall til UL om 12 dager ;)

Så tror nok den ekstra støtten var med å gjorde susen for oss :D

Oj så spennende! :) Kanskje det jeg bør prøve ved et evt neste forsøk. Hvilken effet har de sprøytene?

Flott med leger som foreslår gode tiltak!!

De lurer kroppen til å tro du er gravid ved å holde hcg oppe. Slik at det ikke forekommer blødninger. Men da kan du ikke ta graviditetstest, for de blir uansett positive. Så jeg måtte inn å ta blodprøve på dag 14 og 16, for å se om det var stigning ;)

Spennende ja.
Snakket med St.Olavs om det når jeg prøvde forsøk der, om det var mere som kunne gjøres i etterkant, de mente det ikke var det... Men nå på første forsøk privat, sier de at jeg kan få ekstra støtte så går det jo med en gang, så er kjempe fornøyd med Medicus og at de hørte på meg :D

Allerede 5 uker i dag... hihi... ;) Puppene blir ømmere og ømmere. Jeg må ofte på do. Kjenner at det er noe som skjer i magen, men vanskelig å forklare hva :P
Tenker å ringe helsestasjonen til uka, for å bestille 1. svangerskapskontroll :D Den skal jo skje mellom uke 8 og 12 ;) Så det må bli en gang før jul :D

5+6 i dag, dagene går fort når en jobber 100% og har en 3 åring :P
Kjenner jeg blir småkvalm om det går for lenge mellom måltidene, og har en del halsbrann. Er sliten etter jobb og sovner tidlig på kveldene :P

Men jeg ønsker alle "vonter" velkommen, er en del av pakka ;) Er så spendt på hva vi får se på tirsdag, er det en eller to... Kjempe spennende :D

Venter med å bestille 1.svangerskapskontroll til etter ultralyden på tirsdag forresten ;)

På UL i dag så vi 1 bankende hjerte på ett embryo som va 7 mm langt. Så hørt vi hjerteslag. Er forelska og overlykkelig :D Er nå 6+3 uker på vei og da bli det termin 7.juli :) Herlig følelse! Satt bare å gliste under hele undersøkelsen ;)

Back
Topp