Lille Liss sin dagbok

Takk for gode ord alle sammen ;)

Har lest mye og vært til fotsoneterapeut denne uken. Jeg skal nå begynne på "diett", all hvetemel skal kuttes ut og melkinntak skal reguleres. Dette håper jeg påvirker endometriosen... Har kraftige menssmerter, som kan bli mildere med riktig kosthold. Hvorfor leger ikke anbefaler eller snakker noe om dette skjønner jeg ikke, litt oppgitt. Terapeuten mente også at riktig kosthold kunne være med på å øke sjansene for graviditet. Så krysser fingrene for det ;) Ser hvertfall ett nytt håp, kanskje jeg kan redusere antall kilo på denne kroppen samtidig :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Da har vi i dag vært på Medicus, har brukt opp våre søskenforsøk offentlig og bestemt oss for å gå privat ;) Gir jo ikke opp.
Så i dag har vi vært der for første gang. Veldig positivt førsteinntrykk! Fikk sjekka livmor med kontrastvæske (litt ubehagelig), tatt blodprøver og hatt samtale.
Spendt på å høre hvilket opplegg de kommer med til oss. Skal få høre ganske fort. Er på dag 12 i syklusen, så kunne begynne allerede ved neste mens :) Veldig usikker på om vi velger å kjøpe 1 forsøk, eller en pakke på 3...
Spurte også om det kunne påvirke forsøket om jeg begynte å blø tidlig, for har jo begynt å blø på dag 9 og 10 ved alle mine forsøk. På St.Olavs sa de at det ikke hadde noen betydning. Men i dag sa hun at det kan ha betydning. Så enn om det er faktoren som gjør at vi blir gravid igjen... Veldig spennende, å kjenner at jeg er veldig optimistisk ;)

Liten oppdatering. Ble pangstart på forsøk :P Skulle egentlig ikke ha mens før til helgen, men begynte å blø i går mandag. Ringte Medicus, de sa vi kunne starte opp ;) Heldigvis :D

Så i går tok jeg tabletter, og i dag begynte jeg å stikke :) Skal tilbake på UL neste mandag, så blir det mest sannsynlig uttak og innsett uka etter ;) Etter innsett skal vi ha både lutinus, pregnyl og otrivelle :D Trenger ekstra støtte, da jeg har begynt å blø tidlig på tidligere forsøk...
Blir spennende nå ja, veldig optimistisk pga nytt løp, nye medisiner og ny støtte i etterkant :D

UL i dag viste 4 egg, men de var litt små. Så skal fortsette med samme dose til fredag og ny UL da ;) Var vel egentlig som forventet :Å

Eggene var fremdeles småe, men såg 5 egg i dag. Skal fortsette puregon 400 over helgen og tilbake til sjekk på mandag. Blir uttak onsdag eller fredag og innsett fredag eller mandag ;) Håper det blir full klaff denne runden... Kjenner at disse medisinene tar på kroppen :P Men er absolutt ikke klar for å gi opp, så kan tåle flere runder hvis det er det som skal til for å få en lillebror eller lillesøster til snuppa :D

Da blir det uttak på fredag ;) Er kjempe spendt på hvor mange egg det blir, de såg mange i dag ;)

Krysser fingrene for at det blir noen på frys! Eller aller helst at det blir klaff på innsett på mandag :D

Da blir det uttak på fredag ;) Er kjempe spendt på hvor mange egg det blir, de såg mange i dag ;)

Krysser fingrene for at det blir noen på frys! Eller aller helst at det blir klaff på innsett på mandag :D
Kult!! Da ønsker jeg deg lykke til :D:D Vi ligger nesten likt! Selv skal jeg ha uttak i morgen og innsett fredag :) :)

Spennende Truddelutt'n! Krysser fingrene for oss begge ;) Masse lykke til selv :D

Yess krysser fingre for oss begge, dette skal vi få til denne gangen <3

Masse lykke til :)

Masse masse lykke til :D :D

Masse lykke til!!

Lykke til!! Håper det er din tur ☺️☺️

Da har jeg lest gjennom hele dagboka di.. Og etter så mange nedturer som dere har hatt så krysser jeg fingrene for at det er deres tur nå!
Lykke til i morgen :-)

Oi, lest gjennom hele dagboken å du ;) Hehe.. Ja, begynner å bli noen nedturer, men gir ikke opp!

Dagens resultat ble 5 egg ut, og det er jeg fornøyd med ;) Ligger enda i senga, har sovet 2 timer etter jeg kom hjem. Herlig.

Så nå er det bare å vente på telefon i morgen. Og se om det blir ett eller to egg inn på mandag. Vi skulle se an antall og hvordan det låg an på mandag før vi ser hvor mange det blir inn, men det blir stor sannsynlighet for to inn. Kjempe spennende! :)

Oi, lest gjennom hele dagboken å du ;) Hehe.. Ja, begynner å bli noen nedturer, men gir ikke opp!

Dagens resultat ble 5 egg ut, og det er jeg fornøyd med ;) Ligger enda i senga, har sovet 2 timer etter jeg kom hjem. Herlig.

Så nå er det bare å vente på telefon i morgen. Og se om det blir ett eller to egg inn på mandag. Vi skulle se an antall og hvordan det låg an på mandag før vi ser hvor mange det blir inn, men det blir stor sannsynlighet for to inn. Kjempe spennende! :)
Gratulerer med flott uttak :D krysser fingre for flott fortsettelse og at du å får to egg inn <3

Back
Topp