happygilmore
Forelsket i forumet
Gleder meg til å kjenne babykulen [emoji173] Nå er jeg bare oppblåst og ser ut som jeg er 5 mnd på vei [emoji85] Blir ikke det samme når det bare er luft [emoji12] hehe..
Ikke helt det samme nei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gleder meg til å kjenne babykulen [emoji173] Nå er jeg bare oppblåst og ser ut som jeg er 5 mnd på vei [emoji85] Blir ikke det samme når det bare er luft [emoji12] hehe..
Er det kun jeg som hater å ha babymage? [emoji12] Har fryktelig lyst på denne ungen, men selve graviditeten og magen kunne jeg lett vært forruten altså. Jeg synes det er fryktelig å gå sånn[emoji85]
Joda, teoretisk sett er det veldig fint[emoji4][emoji4]Enig i det, men det er en hyggelig påminner om hva som venter at kroppen forandrer seg![]()
Er det kun jeg som hater å ha babymage? [emoji12] Har fryktelig lyst på denne ungen, men selve graviditeten og magen kunne jeg lett vært forruten altså. Jeg synes det er fryktelig å gå sånn[emoji85]
Ikke sant! Da er vi hvertfall to. Det er bra[emoji3] Venter nr 2 jeg også[emoji4]Jeg har det akkurat som deg. Babyen er VELDIG ønsket, men graviditeten er jeg ikke noe glad i (venter nr 2). Det er litt tabu å snakke om for man skal jo ELSKE dette, men det gjelder ikke alle
Er delvis enig med deg... venter også nr 2 så det blir litt annerledes å være gravid nå kontra forrige gangEr det kun jeg som hater å ha babymage? [emoji12] Har fryktelig lyst på denne ungen, men selve graviditeten og magen kunne jeg lett vært forruten altså. Jeg synes det er fryktelig å gå sånn[emoji85]
Ikke sant! Da er vi hvertfall to. Det er bra[emoji3] Venter nr 2 jeg også[emoji4]
Jeg hadde KS sist, så om jeg skal det igjen, så gruer jeg meg ikke[emoji4]Gleder meg heller ikke til å bli "handikapet"![]()
Men gruver meg aller mest til fødselen..
Nr 2 her også!![]()
Samme her, ned 50 kg fra sist. Men har tatt operasjon for å fjerne hud. Så det myyyye tydeligere nå enn sist ihvertfall
Så enig! Ble aldri komfortabel med forandringene som skjedde med kroppen selv om det var koselig å kjenne bevegelser av og til. Hadde masse vondter og plager også så det hele ble så negativt. Men så gleder jeg meg til fødselen da! For det var magisk sist [emoji173]Er det kun jeg som hater å ha babymage? [emoji12] Har fryktelig lyst på denne ungen, men selve graviditeten og magen kunne jeg lett vært forruten altså. Jeg synes det er fryktelig å gå sånn[emoji85]
Jeg hadde KS sist, så om jeg skal det igjen, så gruer jeg meg ikke[emoji4]
Ååå. Jeg ser den! Da skjønner jeg det. Det er ikke noe kult. [emoji53] Mitt var planlagt, så her gikk det veldig som forventet.Endte opp med KS her og.. er nok derfor jeg gruver meg, gikk ikke som forventet og som jeg hadde tenkt
Forrige svangerskap var det ingen kul før i uke 20Håper den kommer tidligere denne gangen!
Håper den kommer snartSånn var det hos meg også da jeg ventet første. Med andre kom kulen rundt uke 10-11nå venter jeg nr 3 og kjenner livmoren så vidt ved skambeinet. 7+0 i dag
![]()