Lille kulen <3

Apemor

Glad i forumet
Ble så glad i dag tidlig da jeg våknet . Merket det var rart å ligge på magen så jeg snudde meg til ryggen og tok på magen *bomp* en bitte liten babykul på str og konsistens med en appelsin [emoji173] lille bebisen min , nå begynner det hele å synke inn :)

Så herlig [emoji173]
Jeg har en del ekstra på magen denne gangen og er spent på når jeg kommer til å se/kjenne babykulen denne gang [emoji12]

Åh gleder meg til den kulen :p kom ikke før i uke 13 med førstemann, håpet den kommer litt før nå :D

Åh :) hvor langt er du? Det er sååå kos når den kommer!! Sist når jeg mistet i uke 12 hadde jeg fått en kjempe fin kul så jeg gleder meg til den kommer igjen <3

Så herlig [emoji173] jeg har ikke funnet noe ennå. Like langt på vei som deg med nummer to [emoji4] mener å huske det tok sin tid før jeg kjente noe sist også så får smøre meg med tålmodighet [emoji6]

Spent på om æ blir å få mage i det heletatt. Har gått ned veldig mye i vekt å har en del løst på magen fra før av.

Spent på om æ blir å få mage i det heletatt. Har gått ned veldig mye i vekt å har en del løst på magen fra før av.

Samme her, ned 50 kg fra sist. Men har tatt operasjon for å fjerne hud. Så det myyyye tydeligere nå enn sist ihvertfall

Gleder meg til å kjenne babykulen [emoji173] Nå er jeg bare oppblåst og ser ut som jeg er 5 mnd på vei [emoji85] Blir ikke det samme når det bare er luft [emoji12] hehe..

Forrige svangerskap var det ingen kul før i uke 20:confused: Håper den kommer tidligere denne gangen!

Samme her, veldig festlig... Ikkje så gale på morgenen, men eser ut på ettermiddagen!

Ja, nettopp! På mårran tenker jeg "pjuh, ser normalt ut" - men sånn som nå, etter middag og greier, så håper jeg ingen kommer og ringer på døra. Ser så gravid ut :( Grrr! Men litt godt å høre vi er flere :)

Back
Topp