Lille frøet mitt

Trist lesning [emoji173][emoji173] kjenner så alt for godt frustrasjonen etter å ha mistet to ganger det siste halvåret [emoji22] sender deg en stor klem [emoji173]
 
Uff, veldig trist å lese :( vet det er vanskelig (mistet i uke 13 selv), men husk at der ikke noe du har gjort for å "fortjene" det. Dessverre er ikke alle spirer levedyktige, og da er sa naturens måte å ordne opp... tenker på deg ♡
 
Denne gangen har det ikke gått bra.. :(
Det er faen så jævlig. Jeg skjønner ikke hva jeg har gjort for å fortjene dette, og jeg trodde virkelig at jeg hadde opplevd nok igjennom livet..

Jeg gruer meg sånn til å sove, for jeg kommer til å savne de absurde graviddrømmene. Kommer til å savne å måtte stå opp for å gå på do..
Å kjære deg. Er helt på gråten av det skriver, og det finnes ingen trøst uansett hva vi sier eller skriver akkurat nå.
Når først spiren sitter så er den så etterlengtet. Man danner seg ett bilde for livet fremover, men den fasen vi er igjennom nå så kan mye skje. Og dette er ikke din feil! Jeg vet dessverre ikke alt som har skjedd i livet ditt, men jeg oppfatter deg som en sterk jente med mye mot. Ikke snu dette på deg selv.

Ta vare på deg selv. Gjør alt det du vil. Spis det du vil. Sov. Gråt.

Så krysser jeg alt for at en spire sitter hos deg igjen så snart som du er klar igjen.

Sender mange varme klemmer og tanker❤
 
Så utrolig trist å lese![emoji17][emoji173] Men krysser fingrene for at du snart får en ny spire som ikke forlater Kroppen før det er en baby og når den faktisk skal ut[emoji2]
 
Så forferdelig trist! :( Får vondt langt inn i hjerteroten når jeg leser dette. Har selv opplevd miste flere ganger, så vet hvor vondt det er. Du må bare ta kontakt om du skulle trenge det. :) Ta vare på deg selv <3
 
Ånei! Så forferdelig trist :( Sender deg en klem [emoji173]
 
Det her var virkelig trist å høre :( Sender mange gode klememr og tanker din vei <3
 
Stor klem til deg! Kjipt å måtte oppleve dette i tillegg til samlivsbrudd. Jeg vet ikke om det er noen trøst engang at i det minste slipper du å måtte forholde deg til barnefar resten av barnets liv, for det kan være ganske komplekst og stressende og kreve mye tid og krefter. Jeg krysser fingrene for at livet snur for deg og vise deg en bedre side, at du finner en flott mann og får et barn sammen [emoji173] Hvis ikke finnes det single som drar til Danmark for å lage barn og [emoji173] *stor klem til deg* Dette blir mye for deg!
 
Stor klem til deg! Kjipt å måtte oppleve dette i tillegg til samlivsbrudd. Jeg vet ikke om det er noen trøst engang at i det minste slipper du å måtte forholde deg til barnefar resten av barnets liv, for det kan være ganske komplekst og stressende og kreve mye tid og krefter. Jeg krysser fingrene for at livet snur for deg og vise deg en bedre side, at du finner en flott mann og får et barn sammen [emoji173] Hvis ikke finnes det single som drar til Danmark for å lage barn og [emoji173] *stor klem til deg* Dette blir mye for deg!

Jeg mener ikke å være frekk, og jeg er fullt klar over at du mener det godt.
Men det trøster ikke i det hele tatt.. Vi var så klar for å samarbeide, vi har snakket om første tiden og tiden som skulle komme etter det. Vi var klar.

Ingenting trøster. Det trøster ikke at frøet ikke var friskt, for hvorfor i faen måtte det være sykt?
Det trøster ikke at jeg kan finne ny mann, for det er faktisk veldig vanskelig for meg.
Det gjør vondt å se notatboka jeg skrev i til lille frøet, det gjør vondt å se helsekortet, det gjør vondt å se gravidnotatet jeg har på mobilen, det gjør vondt å tenke på at jeg har sparkebukse jeg kjøpte etter ul til dette lille frøet osv.
Alt gjør så jævlig vondt :(
 
Jeg mener ikke å være frekk, og jeg er fullt klar over at du mener det godt.
Men det trøster ikke i det hele tatt.. Vi var så klar for å samarbeide, vi har snakket om første tiden og tiden som skulle komme etter det. Vi var klar.

Ingenting trøster. Det trøster ikke at frøet ikke var friskt, for hvorfor i faen måtte det være sykt?
Det trøster ikke at jeg kan finne ny mann, for det er faktisk veldig vanskelig for meg.
Det gjør vondt å se notatboka jeg skrev i til lille frøet, det gjør vondt å se helsekortet, det gjør vondt å se gravidnotatet jeg har på mobilen, det gjør vondt å tenke på at jeg har sparkebukse jeg kjøpte etter ul til dette lille frøet osv.
Alt gjør så jævlig vondt :(
Huff. Så forferdelig du må ha det nå. Ikke mye som trøster nå, men tiden vil lege alle sår! La deg selv sørge, også vil det bli bedre etterhvert, det lover jeg deg ❤ Har selv mistet to ganger (en exu og en sa) før jeg fikk min lille skatt som ligger i magen nå, og det har vært helt jævlig, men verdt det til slutt! Lykken kommer din vei igjen en dag! Skjønner at det ikke er en trøst nå at du slipper å forholde deg til barnefar, men tror du etterhvert vil skjønne at det vil bli lettere å skape en liten skatt sammen med en du elsker og vil dele livet sammen med som familie ❤ lykke til videre! Ta vare på deg selv og ta den tiden du trenger til å sørge.
 
Igjen, takk for støtten. ❤️
Beklager at jeg ikke svarer alle, men alt står ganske stille..
 
Jeg mener ikke å være frekk, og jeg er fullt klar over at du mener det godt.
Men det trøster ikke i det hele tatt.. Vi var så klar for å samarbeide, vi har snakket om første tiden og tiden som skulle komme etter det. Vi var klar.

Ingenting trøster. Det trøster ikke at frøet ikke var friskt, for hvorfor i faen måtte det være sykt?
Det trøster ikke at jeg kan finne ny mann, for det er faktisk veldig vanskelig for meg.
Det gjør vondt å se notatboka jeg skrev i til lille frøet, det gjør vondt å se helsekortet, det gjør vondt å se gravidnotatet jeg har på mobilen, det gjør vondt å tenke på at jeg har sparkebukse jeg kjøpte etter ul til dette lille frøet osv.
Alt gjør så jævlig vondt :(

Jeg vet så veldig godt hvor for jævlig du har det nå, tru meg!! Det å ikke få med seg ett/to barn hjem, komme hjem til masse babyklær og babyutstyr.. nå døde mine etter fødsel i uke 25.. men uansett når man mister så er det forjævelig.. :( herregud det er nok ingen trøst i det jeg skriver, men vil bare sende deg mange klemmer og si at jeg tenker på deg[emoji173]️ skriv til meg om du ønsker å lufte tankene!
 
Back
Topp