Lille frøet mitt

H

Hanne1090

Guest
Har i løpet av sin korte levetid gitt mammaen sin mange grunner til å bekymre seg.

I kveld har jeg vært på legevakten fordi jeg blør friskt, og det har komt ut 2 klumper. Legen sa ene klumpen lignet på en hinne.
Legen ringte gynekologisk vakt, som sa at de vil sjekke det opp med ul i løpet av neste veke...

Så lenge må jeg gå, før jeg får bekreftet at mitt allerede høyt elskede frø har forlatt magen min. :(
 
Har i løpet av sin korte levetid gitt mammaen sin mange grunner til å bekymre seg.

I kveld har jeg vært på legevakten fordi jeg blør friskt, og det har komt ut 2 klumper. Legen sa ene klumpen lignet på en hinne.
Legen ringte gynekologisk vakt, som sa at de vil sjekke det opp med ul i løpet av neste veke...

Så lenge må jeg gå, før jeg får bekreftet at mitt allerede høyt elskede frø har forlatt magen min. :(
Nei og nei! :( dette skal ikke skje.. jeg håper sånn at spiren sitter ennå.. stor klem til deg Hanne [emoji173] send meg en PM om du trenger det..
 
Nei:( så trist. Nå har du vert igjennom nok tenker jeg. Krysser fingrene for deg[emoji171]
 
Lille frø, nå må du sitte godt på plass og slutte å skremme mammaen din! <3 Hvordor må du gå så lenge før de tar UL? :/
 
Å nei [emoji174] krysser alt i det lengste. Lykke til. Klem
 
Nei nei :( Du har vært gjennom nok nå... Hvordan går det med deg/dere? ❤
 
Å nei!! Iløpet av uka? Kan dem gjøre det?

Mange mange klemmer din vei! [emoji173]
 
Å nei!! Iløpet av uka? Kan dem gjøre det?

Mange mange klemmer din vei! [emoji173]

De kan tydeligvis det. Jeg orket ikke krangle på det, for jeg vet at det ikke finnes håp.
Det var akkurat som å knipse, også var alt over. Symptomene er helt borte..
 
Ånei :( vet ikke hva jeg skal si. Bare håper det kan gå bra til slutt ❤
 
Ånei :( vet ikke hva jeg skal si. Bare håper det kan gå bra til slutt ❤

Denne gangen har det ikke gått bra.. :(
Det er faen så jævlig. Jeg skjønner ikke hva jeg har gjort for å fortjene dette, og jeg trodde virkelig at jeg hadde opplevd nok igjennom livet..

Jeg gruer meg sånn til å sove, for jeg kommer til å savne de absurde graviddrømmene. Kommer til å savne å måtte stå opp for å gå på do..
 
Ånei dette var ikke noe hyggelig å lese [emoji22] sender masse gode klemmer din vei [emoji173]
 
Back
Topp