Lillafrosk vil ha rumpetroll nr. 2!

10+5 i dag. ♡
Tok kontakt med privat klinikk i området, og har time til ny TUL 16.01!
Da er jeg altså 11+6, og tenker annonsere det offentlig etter det.

6057b716f6210693619ff875a280ae72.jpg

11+0.
7 dager igjen til den magiske grensa. 6 dager igjen til ny TUL.

I dag har jeg følt meg skikkelig elendig.. Småuggen og såååå svimmel. Dro hjem fra jobb to timer før i dag, fordi jeg ble så slapp og svimmel at jeg rett og slett var på vei å deise i gulvet. Skulle egentlig dratt mye tidligere, er fælt å fungere så dårlig..
Trøtt er jeg også. Blir nok veeeeldig tidlig kveld i kveld... :/

6057b716f6210693619ff875a280ae72.jpg

11+0.
7 dager igjen til den magiske grensa. 6 dager igjen til ny TUL.

I dag har jeg følt meg skikkelig elendig.. Småuggen og såååå svimmel. Dro hjem fra jobb to timer før i dag, fordi jeg ble så slapp og svimmel at jeg rett og slett var på vei å deise i gulvet. Skulle egentlig dratt mye tidligere, er fælt å fungere så dårlig..
Trøtt er jeg også. Blir nok veeeeldig tidlig kveld i kveld... :/
Godt å være i ny uke! [emoji1] Håper formen blir bedre i andre trimester [emoji4] Hos meg er den allerede nå litt bedre (bank i bordet!).

Godt å være i ny uke! [emoji1] Håper formen blir bedre i andre trimester [emoji4] Hos meg er den allerede nå litt bedre (bank i bordet!).
Vært relativt symptomfri.. Men svimmelheten tar helt av innimellom. Spesielt om jeg stresser mye osv..
Jordmortime om en uke ca.. Får høre litt med henne. Om det fortsetter sånn, klarer jeg ikke holde meg på jobb hele dagen.. :/

Hurra for ny uke! Litt misunnelig på deg som er så langt på vei ja [emoji14]

Hurra for ny uke! Litt misunnelig på deg som er så langt på vei ja [emoji14]
Du kommer dit du og snart. [emoji14]
Haha. Har vært kort på vei jeg og. Veldig deilig å komme lengre og begynne innse at dette faktisk kan gå bra. Det er en vanskelig tanke, for når man har prøvd litt gir man jo gjerne litt opp, og ser for seg at det aldri blir å gå. Regner med du kanskje har kjent på det du også? Dere har jo holdt på lengre enn oss så..

Du kommer dit du og snart. [emoji14]
Haha. Har vært kort på vei jeg og. Veldig deilig å komme lengre og begynne innse at dette faktisk kan gå bra. Det er en vanskelig tanke, for når man har prøvd litt gir man jo gjerne litt opp, og ser for seg at det aldri blir å gå. Regner med du kanskje har kjent på det du også? Dere har jo holdt på lengre enn oss så..
Håper virkelig at det går denne gangen for oss alle [emoji173] nå er neste milepæl ul i uke 11. Å jadda, jeg tenker fortsatt ofte at jeg ikke kan få barn og at jeg må nøye meg med nieser og nevøer. Vi begge har vært pessimistiske det siste 1,5 året. Blir jo litt mer positiv når man klarer å bli gravid via ivf da :)

Håper virkelig at det går denne gangen for oss alle [emoji173] nå er neste milepæl ul i uke 11. Å jadda, jeg tenker fortsatt ofte at jeg ikke kan få barn og at jeg må nøye meg med nieser og nevøer. Vi begge har vært pessimistiske det siste 1,5 året. Blir jo litt mer positiv når man klarer å bli gravid via ivf da :)

Går nok så fint så ♡
Krysser fingrene for at UL uke 11 viser en fin liten en som spreller rundt ♡

Håper det skjer[emoji173] og da begynner jeg sikkert å grine isåfall, hehe [emoji14]

Du skulle ha ny ul til uka?? Spent :)
Må gå fint dette ♡
Ja, blir ny UL. Men jeg har jo hørt baby med doppler i helga, så vet jo at baby lever i alle fall. Sjansen for SA med levende baby 10+5 er vel rimelig sjeldent :)

Må gå fint dette ♡
Ja, blir ny UL. Men jeg har jo hørt baby med doppler i helga, så vet jo at baby lever i alle fall. Sjansen for SA med levende baby 10+5 er vel rimelig sjeldent :)
Hun på ultralyden sa 2 % sjanse etter å ha sett sprellende baby uke 10 [emoji7]

Må gå fint dette ♡
Høres veldig deilig ut å kunne sjekke med doppler da! Hvor mye betalte du for det?

Høres veldig deilig ut å kunne sjekke med doppler da! Hvor mye betalte du for det?
https://www.angelsounds.no/produkt/dopplere/angelsounds-mini-jpd-100sm-med-ultralydgel-20-ml

Jeg fikk denne idag, 430,- Kjøpte med en tube med gele , klarte å finne lyden på 2 forsøk [emoji7] Tror dette er den billigste typen. Følger med batteri, og den er grei å holde i hånda, akk som en datamus [emoji28] Får med ørepropper også,men hvis du har ekstern høyttaler (musicangel f.eks) så anbefaler jeg heller det.

https://www.angelsounds.no/produkt/dopplere/angelsounds-mini-jpd-100sm-med-ultralydgel-20-ml

Jeg fikk denne idag, 430,- Kjøpte med en tube med gele , klarte å finne lyden på 2 forsøk [emoji7] Tror dette er den billigste typen. Følger med batteri, og den er grei å holde i hånda, akk som en datamus [emoji28] Får med ørepropper også,men hvis du har ekstern høyttaler (musicangel f.eks) så anbefaler jeg heller det.
Aloe vera gel fra apotek funker like bra :)
Til når du evt går tomt :)

Så kjekt,takk for tips! Tør ikke enda siden sannsynligheten er stor for at man ikke hører noe enda [emoji14]

Aloe vera gel fra apotek funker like bra :)
Til når du evt går tomt :)
Takk for tips [emoji5] Nå var tuben jeg kjøpte med nokså stor! Tror ikke jeg klarer å bruke den opp, Hehe. 250ml [emoji28]

11+4. 2 dager til ul, 3 dager til 12+0, 4 dager til jordmortime.

Svimmel hele tiden for øyeblikket. Ble sykemeldt av det for ei uke, så krysser fingrene for at det blir bedre snart. Blir veldig hemma av det. Klarer ikke gjøre noe særlig.. ><

11+4. 2 dager til ul, 3 dager til 12+0, 4 dager til jordmortime.

Svimmel hele tiden for øyeblikket. Ble sykemeldt av det for ei uke, så krysser fingrene for at det blir bedre snart. Blir veldig hemma av det. Klarer ikke gjøre noe særlig.. ><

Huff. Ikke noe greier med den svimmelheten. Hadde det samme selv noen uker. Har du prøvd å spise salt lakris..? Det var blodtrykket mitt som var lavt, og hadde en del blodtrykksfall. Det hjalp på å spise en del lakris når det var som verst. :) Håper det går fort over.

Back
Topp