Lillafrosk vil ha rumpetroll nr. 2!

Boks med sirup, ja :')
Men høres ut som "greie" symptomer det da. Du merker du er gravid - men det virker ikke som om det er så avskrekkende fælt likevel :) :)

Du må oppdatere meg ang tul i neste uke - spent på dine vegne!!
Du har ikke laget deg noe sv.dagbok inne på forum som jeg kan følge? :)

Nei, så absolutt ikke avskrekkende fælt! Jeg er glad jeg kjenner noe i det hele tatt. Og så har jo puppene vært ømme siden jeg var 4+5 eller noe, og det er jeg bare glad for :p

Jeg har ikke opprettet noen dagbok desverre. Men skal huske på å oppdatere deg :)
Og så krysser jeg alt jeg har for deg også fremover!! :joyful:

Nei, så absolutt ikke avskrekkende fælt! Jeg er glad jeg kjenner noe i det hele tatt. Og så har jo puppene vært ømme siden jeg var 4+5 eller noe, og det er jeg bare glad for :p

Jeg har ikke opprettet noen dagbok desverre. Men skal huske på å oppdatere deg :)
Og så krysser jeg alt jeg har for deg også fremover!! :joyful:

Høres veeeldig greit ut! Satser på at du får et fint svangerskap videre ♡

Takk for det, tror jeg trenger alle kryssinger jeg kan få :p

*kikker HARDT på dopapiret hver gang*
Haha.. Jeg har de 5 siste ppene spottet på 9 dpo.. Men ikke denne gang. Spent..! :O
Blir jeg å spotte i morgen? Blir tr å komme på onsdag? :O Ååh, alt for spennende! Kryss alle fingre og tær for meg folk! :p

*kikker HARDT på dopapiret hver gang*
Haha.. Jeg har de 5 siste ppene spottet på 9 dpo.. Men ikke denne gang. Spent..! :O
Blir jeg å spotte i morgen? Blir tr å komme på onsdag? :O Ååh, alt for spennende! Kryss alle fingre og tær for meg folk! :p

Krysser ALT jeg har som krysses kan! :smiley-angelic001

Har du testet idag? :)

Enda ingenting. :/
Trøster meg med at det ikke var konsentrert urin :p
Ingen spotting heller enda da :) Så.. får bare se i morgen om tr kommer eller ikke :O

Enda ingenting. :/
Trøster meg med at det ikke var konsentrert urin :p
Ingen spotting heller enda da :) Så.. får bare se i morgen om tr kommer eller ikke :O

Spennende! Og det er jo enda tidlig! :) høres jo veldig lovende ut at spottinga lar vente på seg :) *sendermassebabystøv*

Spennende! Og det er jo enda tidlig! :) høres jo veldig lovende ut at spottinga lar vente på seg :) *sendermassebabystøv*

Takk ♡
Ja, er jo tidlig..
Begynner dog "frykte" at det er magnesiumtilskuddet som gjør at spottingen ikke har kommet :p
Ikke for det - kjekt å slippe spotting, men.. :p

Takk ♡
Ja, er jo tidlig..
Begynner dog "frykte" at det er magnesiumtilskuddet som gjør at spottingen ikke har kommet :p
Ikke for det - kjekt å slippe spotting, men.. :p

Men hvis spottinga lar vente på seg betyr det at lutealfasen din også blir litt lenger kanskje..? Og det er vel positivt uansett hva som skjer :)

Men hvis spottinga lar vente på seg betyr det at lutealfasen din også blir litt lenger kanskje..? Og det er vel positivt uansett hva som skjer :)

Det ville nok også vært fint - annet enn at kroppen hadde lurt meg litt denne gang da :p
Blir litt.. veldig skuffet om tr kommer i morgen. Har så lyst på baby i november ♡

Det ville nok også vært fint - annet enn at kroppen hadde lurt meg litt denne gang da :p
Blir litt.. veldig skuffet om tr kommer i morgen. Har så lyst på baby i november ♡

Det skjønner jeg godt! Håper også du får en novemberbaby! ❤️

Høres jo veldig lovende ut at du ikke spotter :D og er det magnesiumen, så er det i allefall positivt at det virker :D

Høres jo veldig lovende ut at du ikke spotter :D og er det magnesiumen, så er det i allefall positivt at det virker :D

Joda. Jeg bare håper sånn på spire, så blir litt lei om det kun er pga magnesium ><

Joda. Jeg bare håper sånn på spire, så blir litt lei om det kun er pga magnesium ><

Ser den! Håper også det er spire ♡ hvor mange dpo er du idag? :)

IKM-dag. Tempen var høy enda. Godt tegn det. Heller ingen spotting før leggetid.
Jeg bare kjenner jeg har litt angst for å gå på do nå :p Livredd for å se blod i dag!

Kl. 7. Var det ingen tr i sikte i alle fall :)

Back
Topp