håper dumme tante holder seg borte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
å fint å høre at dere snart kommer i gang Holder likevel en liten knapp på at tante ikke dukker opp nå da. Men godt at noe skal skje fremover likevelTR kommer nok ila kvelden, lyserosa på papiret.. MEN, et lite lyspunkt..!
Vi har fått brev med "innkalling til behandling" på St. Olavs
Må bare ordne med politiattester, sende samtykkeskjemaet og lage bruker på Crypho - så får vi vel etterhvert vite når vi får kommet i gang
å fint å høre at dere snart kommer i gang Holder likevel en liten knapp på at tante ikke dukker opp nå da. Men godt at noe skal skje fremover likevel
Jeg har og absolutt troa spent på veien videreJa, holder meg heldigvis litt i den i dag. Selv om tr nå kommer, så er det ikke så lenge til det blir baby uansett (Håper jeg. IVF er jo ikke 100% det heller, men jeg har troa !)
Dumt med tr.. Men yey så flott med brev <3TR kommer nok ila kvelden, lyserosa på papiret.. MEN, et lite lyspunkt..!
Vi har fått brev med "innkalling til behandling" på St. Olavs
Må bare ordne med politiattester, sende samtykkeskjemaet og lage bruker på Crypho - så får vi vel etterhvert vite når vi får kommet i gang
Sukk, synd med tante Og trenger ikke alltid telle, men håper det klaffer snart Mange klemmer
Har du en ide om ca hvor lang tide det kan forventes å få svar fra dem?Nei, det er sant. Blir forhåpentligvis snart. Papirene til St Olavs ble sendt i dag, så, får bare vente på svar
Har du en ide om ca hvor lang tide det kan forventes å få svar fra dem?
Har du en ide om ca hvor lang tide det kan forventes å få svar fra dem?
Håper på snarlig time eller at du aller helst ikke trenger den
Hadde vært herlig å slippe, men i det minste er vi en liten fot innenfor. Håper på å fått hoppet i det snarest, sånn at det blir baby
Ja, ser den. Det er jo veldig bra å bare få en dato i det minste. I beste fall avbestilles det bare