Liker plutselig ikke bilturer

2 søte små

Forumet er livet
Januarskatter 2015
Augustbarna 2021
Da har mini begynt å hylgrine så og si hver gang vi skal ut å kjøre, spesielt også de gangene jeg skal ut alene med han. Prøver å legge kjøreturene til når han er mett og trøtt slik at han er på vei til å sovne. Han kan gjerne sovne på vei fra ytterdøren til bilen, men med en gang jeg har satt stolen i bilen og skal til å kjøre, så begynner gråtingen. Og det stopper ikke heller. Før kunne han sovne ganske kjapt nå er det ett evig spetakkel. Er slik at jeg gruer meg for å dra ut og prøver å unngå å dra ut med mindre jeg absolutt må. Er det samme med vognen, uansett hvor trøtt han er, tenker jeg å gå en tur med han i vognen så ender det med hylgrining til han blir knallrød i ansiktet. Roer seg somregel når jeg tar han opp av vognen.
 
Er nok at han har blitt mer våken og nysgjerrig - han vil se.
Hvis ikke kan det være som min gutt; han har fått kolikk... Jepp og han er 3,5 mnd.
Kolikkbarn liker ikke å ligge ned, da beveger luften seg og det gjør vondt...
Du kan prøve å legge pute bak ryggen i vognen og dvdspiller i bilen.
Funker dette, er det nysgjerrighet :)
 
Sånn er min også blitt, hjalp litt å ta av solskjerming på setet av og til så hun kan se litt. :)
 
Funker hvis jeg får han til å sove skikkelig godt før vi drar. Men han sover så utrolig lett på dagtid at det helst må være lite og ingenting lyd og bevegelse rundt han. Har hørt om andre hvor det har bedret seg når de har gått over til sete nr 2. Satser på at det hjelper her også selv om det er en liten stund til vi går over til neste sete.
 
Back
Topp