Liker/Liker ikke

Nå har vi bestemt oss for å ikke like noe. Har hatt fullstendig gapenekt i to dager nå... Som fører til aaalt for tidlige morninger. Tips? Bare vente noen dager?

Samme som lillegull her og! Men i dag tok Pappan over, og da spiste hun :D han måtte tulle litt, men funka værtfall :) Ville IKKE ha av meg verken i går eller i dag.


❤25/2-13❤
 
Liker alt:p
 
Liker fruktpure (men mamma kan holde seg langt unna kjøkkenet, for sånn hjemmelaget er ikke noe godt! Mamma må jobbe litt med konsistensen altså!). Mamma jobber hardt med å få meg til å like grøt, men jeg er veldig skeptisk! Trives med melka mi jeg! Hvis noen har tips for å få i meg mer grøt tror jeg mamma blir glad!
 
I dag fikk jeg prøve most potet og gulerot som mamma hadde laget. Først var det kjempegodt, men så kom jeg på at mamma har jo pupp, og da ville jeg heller ha den. I morgen skal jeg få potetoggulerot igjen, men da lovet mamma å gi meg litt fisk oppi, det blir spennende! Jeg liker også skrapt pære og skrapt banan, enten midt på dagen eller til dessert :) i går fikk jeg smake havregrøt med bringebær, det var ikke så godt som havregrøt med banan...
 
Prøvd og lagt grøt? Kokt vann og bland med havremel? Å ta fruktpure oppi for smak?
har ikke prøvd å lage selv, får prøvd det etter ferien.. Hun får risgrøt uten smak og så har jeg oppi fruktpure for å få litt smak på grøten... Prøvd forskjellige konsistenser også.. En liten periode gikk det kjempefint, men nå går det trådt altså... Langt i fra å spise en halv porsjon... Hun reagerer på eple og det er det jo i mange av grøtene med smak, og i nesten alle sånne poser med fruktmos..så det går mest i pære, mango, banan og fersken....
 
I dag fikk jeg prøve most potet og gulerot som mamma hadde laget. Først var det kjempegodt, men så kom jeg på at mamma har jo pupp, og da ville jeg heller ha den. I morgen skal jeg få potetoggulerot igjen, men da lovet mamma å gi meg litt fisk oppi, det blir spennende! Jeg liker også skrapt pære og skrapt banan, enten midt på dagen eller til dessert :) i går fikk jeg smake havregrøt med bringebær, det var ikke så godt som havregrøt med banan...
Finnes det havregrøt med banan ? Har bare sett med bringebær. Spiste kjøttkaker og poteter i dag, ingen suksess :-/ skal prøve søtpotet i morgen :) ingen middag elsker virker det som.
 
har ikke prøvd å lage selv, får prøvd det etter ferien.. Hun får risgrøt uten smak og så har jeg oppi fruktpure for å få litt smak på grøten... Prøvd forskjellige konsistenser også.. En liten periode gikk det kjempefint, men nå går det trådt altså... Langt i fra å spise en halv porsjon... Hun reagerer på eple og det er det jo i mange av grøtene med smak, og i nesten alle sånne poser med fruktmos..så det går mest i pære, mango, banan og fersken....


Trodde ikke jeg kom til å lage selv, men veldig kjekt når han liker det. Å var ikke vanskelig
 
Finnes det havregrøt med banan ? Har bare sett med bringebær. Spiste kjøttkaker og poteter i dag, ingen suksess :-/ skal prøve søtpotet i morgen :) ingen middag elsker virker det som.
Nei en får ikke kjøpt havregrøt med banan, så jeg lager havregrøt fra pakken, og skraper/moser litt banan og har i :) Funker kjempefint!
 
Tror det hjalp bare å spørre om råd jeg :p i kveld spiste hun nesten hele den halve posjonen sin :) uten smak oppi, bare litt malt,og en god del sviskemos etterpå :) flinke jenta mi!
lager du sviskemosen?
 
Fikk søtpotet og gulerot til middag ( bare et par ss, gikk fint). Skal prøve litt hver dag. Jeg har vært litt sløv med middag.
 
Prøvde hipp 8mnd i dag (pasta bolognes) og det falt virkelig i smak! Var visst godt med litt klumper i, for han lagde "mmm"-lyder for hver skje!

* okt08 og jan13 <3 *
 
Her går rett og slett alt ned, fikk smake brokkoli her en dag, det likte han, i går spiste han nesten 1 skive (med leverpostei) etter å fått litt og litt hver dag:)
 
Pastaglasset fra Hipp går ned på høykant! Kjøttkakeglasset til småfolk var ikke såå populært... I morgen skal hun få smake hjemmelaget kylling, potet og gulerot (nå har jeg glass å lagre det på vettuu!)
Annanas i babysafefeederen var toppen, tror nesten det erstatter pære som har vært nr 1 frem til nå!
 
Back
Topp