Liker/Liker ikke

E fikk et jordbær i nettet sitt. Jeg hørte smattelydene helt opp i andre etasje! :p

* æpp'n *
 
Vi har prøvd søtpotet! Virker ikke som det er verken det ene eller det andre, bare lille som ikke vil gape :/ Får finne noe hun synes er kjempegodt :D


*mobil app*
 
Da var nestle sin risgrøt med mais og banan prøvd ut og den falt veldig i smak. Hun hylte da vi var ferdig. Ville ha mer. Men jeg turde ikke mer enn to teskjeer siden deg var første gang...
 
Har fått grøt fra 6mnd med bringebær og banan i noen dager nå, det likte han:) og i dag fikk han frukt mos med blåbær,eple fra 6 mnd den og gikk rett ned:)
 
Avokadomos er utprøvd her i hus! Gikk ned på høykant :) (avokado, rapsolje og morsmelk)
 
1375543904159.jpg
Denne er veldig populær. Sluker hele på null komma niks!

Glasset med "mormors lapskaus" er derimot helt i andre enden av skalaen...

* okt08 og jan13 <3 *
 
Ga Emma kylling frikase til middag i går, satt å brakk seg stakkar :p kjøttkaker og søtpotet derimot, slukte hele glasset :)

*Emma020213*
*på app'n*
 
Nå har vi bestemt oss for å ikke like noe. Har hatt fullstendig gapenekt i to dager nå... Som fører til aaalt for tidlige morninger. Tips? Bare vente noen dager?
 
Tror denne gutten min liker ganske mye:) ingenting er bedre. Fikk agurk, den syns han var kjempegod. Fikk smake avokado idag, det gikk ned men var ikke det beste han haDDE smakt tror jeg
 
Back
Topp