Liker/Liker ikke

Uff a meg.. W fikk smake på gulerot og søtpotet idag, han brakk seg og brakk seg. Har fyrst ned litt så han kan smake hver dag. Har kjøpt kjøttdeig ( uten salt, vann) tenkte og tilsette. Kanskje han ikke er noen middags gutt?:-/
 
Lillegull LIKER IKKE potet. Kommer rett ut igjen, og så hoster hun voldsomt etterpå for liksom å få bort alt... Hmmm... Men tomat er toppen! Og søtpotet, gulerot, pasta, kylling, leverpostei ...
 
Har nå laget 10 smaksposjoner av avacado +:) jeg er kjempe spent på om han liker det. Han fikk litt før jeg fryste det ned, og han smakte og smattet. Skal ta frem og gi til middag. Hvor mye gir du til hvert måltid nøtte? Og hvor mye gir du av gangen? Vi skulle hatt en tråd med oppskrifter på babymat! Er jo så gøy å lage :) avacado og banan var jo veldig godt syntes jeg:)
 
Har nå laget 10 smaksposjoner av avacado +:) jeg er kjempe spent på om han liker det. Han fikk litt før jeg fryste det ned, og han smakte og smattet. Skal ta frem og gi til middag. Hvor mye gir du til hvert måltid nøtte? Og hvor mye gir du av gangen? Vi skulle hatt en tråd med oppskrifter på babymat! Er jo så gøy å lage :) avacado og banan var jo veldig godt syntes jeg:)
Prøvde bare det som var til overs når det var fylt opp i brettet; rt par spiseskjeer, kanskje. Han ble mett på det da, men trenger nok mer hvis det skal være et helt måltid.

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app
 
Dagens middag var en hit!
Potet/gulrotmosen, brokkolimos og en fiskebolle. Aldri sett noen så fornøyd over å få brokkoli før. :p

Og hjemmelaget fruktmos med blåbær falt også i smak. :)
Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app
 
Glass med kjøttkaker i brun saus var æsj! Brakk seg skikkelig og nekta å gape etterpå!
Grøt med bringebær og banan ser ut til å være nam foreløpig!
 
Hjemmelaget kjøttdeig-og-spaghetti-medtomatsaus går ned på høykant! Nammm :)
 
Back
Topp