Liker du svigermor?

En tråd i 'Familieliv og samliv' startet av Freidan, 25 Jan 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
?

Liker du svigermor?

1. Ja

139 stemme(r)
    76,0%
  2. Nei

44 stemme(r)
    24,0%
  1. Wappadoo Blir kjent med forumet

Tåler ikketrynet på henne! Hu gjør meg faktisk kvalm innvendig!

2. Katch Glad i forumet Desemberlykke 2018 FebbisBebbis2021 ❄️

Nei, hun oppfører seg ganske ufyselig om man ikke jatter med og gjør ting akkurat slik hun ville ha gjort det.

3. My heart Guest

Har ei kjempe snill og god svigermor. Veldig glad i henne ❤️

4. MariaS Forumet er livet VIP Novemberlykke 2016 ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Hadde et helt greit forhold til svigermor, men hun døde dessverre i fjor sommer :sorry:

5. AnneS Forumet er livet VIP Desemberlykke2017

Hun er fantastisk! :happy:

6. Cosacita Forumet er livet MayDay2021

Ja, det gjør jeg. :)

7. CecilieR Gift med forumet Januarlykke 2016

Hun er ei kjempekoselig og trivelig dame, og siden før fødsel har jeg hatt nesten bedre kontakt med henne enn med min egen mor.

8. Kakemonster88 Trives på forumet :) jentene i juni13 VIP Januar 2017

Jeg digger svigermor :)

9. FruFrøken1991 Forumet er livet Februar 2014 - Skjult forum Januarhula 2014 Februarlykke 2016

Svigermor er veldig snill, men veldig dum. Blir derfor furten når hun feks ikke får passe ungene. Problemet er at hun ikke klarer det. Så vi har våre greier, men hun er veldig snill.

10. Prikken Glad i forumet Sensommerbarna 2019

Absolutt :happy:
    Men vi er veldig forskjellige så i "begrenset doser" går veldig fint.. over lengre tid blir det slitsomt :smiley-angelic006

11. Smokk@ Gift med forumet Junilykke2018

Gikk greit da jeg gikk gravid.. ble et monster etter at babyen ble født..:(

• Enig Enig x 1
  12. Sprudlende_sokker Forelsket i forumet

Nei... Psykisk sykdom eksisterer ikke og alt kan tas poliklinisk.. ta deg sammen er vel mottoet..
    Også synes hun det er helt greit å overkjøre både meg og far i forhold til stedatteren min. Har vi sagt nei til sjokolade før middag så later hun som at hun ikke har hørt det og gir uansett.
    Sønnen min fra et tidligere forhold er psykisk utviklingshemmet i mild grad. Han ser derfor helt normal ut, men når han begynner å prate forstår man at han ikke er så gammel i hodet som han ser ut..
    Dette takler ikke svigermor og er derfor åpenlyst ekkel og ugrei mot han.
    Gir gaver til sitt barnebarn foran han, kjefter, fordi han ble trassig en gang ble han kalt drittunge...
    Listen er uendelig.
    Så når gubben finner ut at vi skal dit så drar jeg og sønnen min for å gjøre noe annet...

13. VictoriaH Ventende August 2018 Assistert-jentene

Både ja og nei. Hun stille topp, er raus, inkluderende, hyggelig. Men jeg merker det blir litt mye for meg og at jeg kanskje ikke er så flink til å inkludere tilbake.

• Enig Enig x 3
  14. Lisaa1234 Elsker forumet

Overraskende mange som liker svigermor da! :)

• Enig Enig x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  15. Softis Forumet er livet Himmelbarn Desemberskatter 2016 Sommerfuglene

16. filifjonka Glad i forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Grusom rett og slett!

17. Miss_30 Forumet er livet Septembergull'17

18. Lavendel81 Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Hun er bare verdens beste. Hun er kjempe koselig og snill og lettere å snakke med enn min egen mor. Hun er en person du kunne fortalt alt til og som aldri ville dømt deg. Ikke rart mannen min er så fantastisk :Heartred

• Hjertelig Hjertelig x 1
  19. lilletrulte Flørter med forumet

Nei. Vi har møttes 3 ganger på 5 år, og det var da jeg var gravid med størstemann, rett etter hans fødsel og i hans dåp. Hun skulle komme sist sommer for å treffe minste men dukket aldri opp uten å gi beskjed, avlyste turen til minste sin dåp 2 dager i forveien pga "dårlig vær". Vi har invitert bl.a til største sin bursdag, men kom ikke da hennes mor var for syk til at hun kunne forlate bygda, 3 dager etter dro hun med seg moren gjennom 2 fylker i bil (lange avstander) for å dra i begravelse. Hun og hennes mann er veldig glad i alkohol og da krangler de så "busta fyker" og gjerne fremfor halvbroren til min samboer. Så er ikke helt begeistret nei...

20. Toffifee Forumet er livet Februarbarna 2020 Januarlykke 2020

Jeg er veldig glad i min svigermor! Hun er ei super dame. Hun jobber desverre veldig mye, så det er ikke så altfor ofte vi får sett henne ifht hvor nærme vi bor. Noe oftere besøk etter vi fikk barn :)

Del denne siden