Huff
regner med at dette er første barnet? Jeg tenker med en gang jeg leser det du skriver, at du IKKE burde høre på svigersøster!!!! Det bare bryter deg ned!! Vi er alle forskjellige og opplever svangerskapene forskjellig, til og med kan samme person ha flere forskjellige svangerskap som ikke ligner hverandre... Det er at du nå er mer eller mindre utmattet går nok over utover i svangerskapet eller når ungen kommer!!! Ikke la deg skremme over hva svigersøster sier, selvfølgelig vil du klare og ta deg av barnet, det er bare at nå tar svangerskapet alle kreftene dine! Jeg har selv vært utmattet i dette svangerskapet og sover veldig mye, orker lite, men bruker de gode dagene som det nå begynner og bli flere av... Er 21+3 og den verste utmattelsen slapp ikke før midt i påska, er fortsatt mye sliten, men bedre! Slik var jeg også i mitt 1. svangerskap, men etter fødsel var jeg frisk og rask igjen, så det tar jeg som en selvfølge denne gangen også.. Mitt 2. svangerskap var helt annerledes, hadde jo da baby fra før (16 mndr mellom barna) og masse og henge fingrene i, og energien var på plass... Så vi har alle ulike opplevelser i ulike svangerskap! Men det viktigste for deg tenker jeg er at du beholder troen på deg selv og sier til deg selv at dette klarer du!! Det din svigersøster peprer deg med er jo bare nedbrytende!! Det er slitsomt med barn, ja!, men vi er skapt til det, så det klarer vi!!!! Ang din svigermor vet jeg ikke helt hva jeg skal si... Hehe, kan jo være litt i overkant skjønner jeg..., men prøv og ikke la det påvirke deg! Hadde vært trist hvis hun ikke hadde brydd seg også.... Og, -svigermødre er og blir svigermødre
Du bor jo utrolig langt fra din egen familie, og siden du er sykemeldt så kanskje det hadde vært godt med en liten "ferie" noen dager, bare for og komme bort og treffe dine foreldre og familie, som du sikkert har mye til felles med, og få litt avstand fra svigermor og svigersøster!
Lykke til! Dette klarer du!! Klem fra meg