Liker du å se på sykehus serier?

Skrømt (Vimsa)

Forumet er livet
VIP
Slike fra virkeligheten. Jeg fascineres av slikt, og ser nesten alt jeg kommer over. Jeg vet ikke helt hvorfor, men tror det er en viss nysgjerrighet som gjør det.

Det gjør jeg. Spennende å se på :)

Hovedsaklig Greys som har fenga da.

Ikke de fra virkeligheten. De gjør meg bare stressa og bekymra. Liker de som ikke er fra virkeligheten som Greys og private practice :)

Ja :) Liker godt serien "barneavdelingen" på tv. Det var på barneavdeling jeg jobbet i noen år før sykdommen min satte stopper for det.
Den liker jeg også. Så flott det må ha vært å jobbe på barneavdeling [emoji173] Kan jeg spørre hvordan syk du er?

Den liker jeg også. Så flott det må ha vært å jobbe på barneavdeling [emoji173] Kan jeg spørre hvordan syk du er?
Har morbus Menieres. Er en øresykdom som i verste fall kan gjøre meg døv. Plages veldig med anfall, så etter 10 år med forskjellige praksisplasser via nav sa helsen min stopp. Da hadde jeg anfall hver dag, og hørselen ble dårligere. Ble uføretrygdet i 2016 og har brukt nærmere 1 år på å komme meg dit hen at jeg ikke plages med anfall daglig lengre. Nå er det sjeldent mellom anfallene og hørselen har ikke blitt dårligere.
anfallene er svimmelhet (føles som å sitte i spykoppen på karusell), lydforvrengninger(all lyd blir vond lyd, og jeg hører alt som om det blir ropt inn i ørene på meg), tinnitus(får det som regel som forvarsel på et anfall), trykk i øret som er mest syk (kan våkne med det om morgenen). Eneste som hjelper meg er å ligge å sove av meg anfall. Men er ikke noe god søvn da.
Blir fort sliten av mye støy, så du ser meg aldri ute på byen :( Skal jeg og min familie på noe så må jeg slappe helt av i timene før. Da må jeg være alene og mannen og sønnen vår drar ut.

Elsker sykehusserier, men mest de dramaseriene da, selv om det fra virkeligheten også er interessant

Ja jeg ser også på sånt innimellom. Akkurat nå er det den serien som heter ambulansen. Fra England

Eller på "lov og død" fra Sverige.

Back
Topp