Slike fra virkeligheten. Jeg fascineres av slikt, og ser nesten alt jeg kommer over. Jeg vet ikke helt hvorfor, men tror det er en viss nysgjerrighet som gjør det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat samme her [emoji1]Ja det er kjempe spennende! Men får ikke lov å se når mannen er hjemme for han tåler ikke blod [emoji23]
Pysete disse mannfolka [emoji23]Akkurat samme her [emoji1]
Jeg ogsåJeg elsker 24 timer på legevakten!
Spennende serie, og så mye bedre enn amerikansk dritt.
Åjaaa. Mannen synes det er teit, så må se alene jeg ogsåJa det er kjempe spennende! Men får ikke lov å se når mannen er hjemme for han tåler ikke blod [emoji23]
Greys er og en slagerHovedsaklig Greys som har fenga da.
Sikkert spennende å se daSer på det meste. Mest pga jeg er utdannet hjelpepleier og har jobbet på sykehus![]()
JaSikkert spennende å se da![]()
Den liker jeg også. Så flott det må ha vært å jobbe på barneavdeling [emoji173] Kan jeg spørre hvordan syk du er?JaLiker godt serien "barneavdelingen" på tv. Det var på barneavdeling jeg jobbet i noen år før sykdommen min satte stopper for det.
Har morbus Menieres. Er en øresykdom som i verste fall kan gjøre meg døv. Plages veldig med anfall, så etter 10 år med forskjellige praksisplasser via nav sa helsen min stopp. Da hadde jeg anfall hver dag, og hørselen ble dårligere. Ble uføretrygdet i 2016 og har brukt nærmere 1 år på å komme meg dit hen at jeg ikke plages med anfall daglig lengre. Nå er det sjeldent mellom anfallene og hørselen har ikke blitt dårligere.Den liker jeg også. Så flott det må ha vært å jobbe på barneavdeling [emoji173] Kan jeg spørre hvordan syk du er?
Samme herIkke de fra virkeligheten. De gjør meg bare stressa og bekymra. Liker de som ikke er fra virkeligheten som Greys og private practice![]()