Liker dere 17.mai?

Orly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2016
Jeg må ærlig innrømme at jeg glatt hadde holdt meg inne, hadde jeg ikke hatt barn. :p

Selvsagt glad for at vi har vår egen grunnlov etc. Men selve dagen er utrolig slitsom. :p

Min beste feiring av dagen (som voksen) var med take-out og play station. Spilte hele dagen og spiste junk mens jeg så på snøen ute :P

Er ikke overbegeistret nei :p synes det er greit nå som vi har barn da, men sånn generelt så synes jeg alle høytider er overflødig stress :p kunne fint klart meg uten både jul, påske, 17. Mai og nyttårsaften :p

Nei, synes 17.mai feiring er litt slitsomt. Kjempe glad for at unga koser seg. For meg har det blitt barnas dag. Hadde jeg ikke hatt barn hadde jeg nok ikke gjort mye ut av det :)

Synes det er en slitsom dag

Jeg liker det! Er en travel dag, men liker å gå med bunad, spise is og høre på korps :D Kjekt med opplegg på skolen også.. Får jo skikkelg nasjonalfølelse :D

Jeg må ærlig innrømme at jeg glatt hadde holdt meg inne, hadde jeg ikke hatt barn. :p

Selvsagt glad for at vi har vår egen grunnlov etc. Men selve dagen er utrolig slitsom. :p
Enig med deg.

Jeg syns alt by maset er litt slitsom. Finne parkering, umulige folkemengder osv. Men 18 Mai frokosten syns jeg er super og det å kose seg med grilling og bare slappe av på terrassen på ettermiddagen er veldig deilig spesielt hvis jwg hsr gjort ferdig de største mat og kake forberedelseforberedelsene dagen før :D

Liker 17.mai, det er en koselig dag :) Å våkne opp til korpsmusikk, se de forventningsfulle ansiktene til barna, som nesten ikke klarer å vente på en hel dag med så mye pølser og is de vil. Får tårer i øynene og klump i halsen av alle de fine barna som går i tog, norske flagg og korpsmusikken jeg hører en gang i året :) Har fryktelig store vanskeligheter når mine barn går forbi, jeg sprekker nesten av stolthet og glede :)

Så er det familiekos med hele familien resten av dagen, alle fint pyntet. Leker, ballonger og mere is på skolen. På kvelden slukner vi alle tidlig, helt utslitt etter all feiringen. En finfin dag :)

Nei liker ikke den dagen, før var jeg alltid med søstra mi den dagen. Nå er jeg alene med barn, føler meg ganske teit når jeg alltid blir sittende alene siden frøkna finner noe/noen å leke med. Så jeg holder meg unna den dagen om jeg får muligheten.

Elsker 17.mai. Og alle andre store dager :)

Back
Topp