Haha, sant så sant ;-) hihi :-DOg luften kommer ut
TuMmY LoVe
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, sant så sant ;-) hihi :-DOg luften kommer ut
TuMmY LoVe
Samme her!! Må legge meg veeeldig sakte nedHerregud. Nå får jeg ikke til det. Pga puppene.
Sent from my iPhone using BV Forum
Siden er best, sålenge ikke bekkenet krangler! Sist sv.skap lmåtte jeg ligge på ryggen, med en pute under ene siden slik at jeg ikke lå flatt ett stort prosjekt bare det å legge seg...Sover aldri på magen, kan legge meg litt på magen på natten hvis jeg får en periode uten søvn. Men da må jeg ha en arm under puppene for ikke å få så press på magen. Har aldri likt det. Ligger helst på siden, veldig sjelden på rygg. Men våknet forleden dag på rygg så strak i kroppen at beina var ømm, hehe.
Hehe ikke lett å legge seg da. Får håpe du får beholde sideliggingenSiden er best, sålenge ikke bekkenet krangler! Sist sv.skap lmåtte jeg ligge på ryggen, med en pute under ene siden slik at jeg ikke lå flatt ett stort prosjekt bare det å legge seg...
TuMmY LoVe
Tviler på det da jeg har slitt med bekkenet hver gang, har aldri blitt kvitt bekkenløsningen helt, så har hatt det helt siden 2008...Hehe ikke lett å legge seg da. Får håpe du får beholde sideliggingen
Puter fikser det mesteJeg har alltid sovet på magen, og grudde meg faktisk for hvordan det ville bli å sove på magen med en voksene mage, kanskje jeg kunne lage hull til magen i madrassen? Knis! Men greia er at det ikke er noe godt å ligge på magen nå, og det etr ikke fordi den er for stor, for det vises ikke enda. Så...
Sent from my D6503 using BV Forum mobile app
Nei det husker jeg og, ubehagelig!Jeg sover også best på magen, husker sist så gleda jeg meg sånn til å kunne såve på magen etter jenta mi var komt ut, men neida der trodde jeg feil gitt, var ikke noe godt å ligge på magen med den melkesprengen å såre brystvorter
Jente 2011
August 2015
Jeg sover også best på magen, husker sist så gleda jeg meg sånn til å kunne såve på magen etter jenta mi var komt ut, men neida der trodde jeg feil gitt, var ikke noe godt å ligge på magen med den melkesprengen å såre brystvorter
Jente 2011
August 2015