Ligger du på magen?

Sover aldri på magen, kan legge meg litt på magen på natten hvis jeg får en periode uten søvn. Men da må jeg ha en arm under puppene for ikke å få så press på magen. Har aldri likt det. Ligger helst på siden, veldig sjelden på rygg. Men våknet forleden dag på rygg så strak i kroppen at beina var ømm, hehe.

Sover aldri på magen, kan legge meg litt på magen på natten hvis jeg får en periode uten søvn. Men da må jeg ha en arm under puppene for ikke å få så press på magen. Har aldri likt det. Ligger helst på siden, veldig sjelden på rygg. Men våknet forleden dag på rygg så strak i kroppen at beina var ømm, hehe.
Siden er best, sålenge ikke bekkenet krangler! Sist sv.skap lmåtte jeg ligge på ryggen, med en pute under ene siden slik at jeg ikke lå flatt ;) ett stort prosjekt bare det å legge seg...

TuMmY LoVe

Siden er best, sålenge ikke bekkenet krangler! Sist sv.skap lmåtte jeg ligge på ryggen, med en pute under ene siden slik at jeg ikke lå flatt ;) ett stort prosjekt bare det å legge seg...

TuMmY LoVe
Hehe ikke lett å legge seg da. Får håpe du får beholde sideliggingen :-)

Hehe ikke lett å legge seg da. Får håpe du får beholde sideliggingen :-)
Tviler på det da jeg har slitt med bekkenet hver gang, har aldri blitt kvitt bekkenløsningen helt, så har hatt det helt siden 2008...

TuMmY LoVe

Jeg har alltid sovet på magen, og grudde meg faktisk for hvordan det ville bli å sove på magen med en voksene mage, kanskje jeg kunne lage hull til magen i madrassen? Knis! Men greia er at det ikke er noe godt å ligge på magen nå, og det etr ikke fordi den er for stor, for det vises ikke enda. Så... :-)

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app

Jeg har alltid sovet på magen, og grudde meg faktisk for hvordan det ville bli å sove på magen med en voksene mage, kanskje jeg kunne lage hull til magen i madrassen? Knis! Men greia er at det ikke er noe godt å ligge på magen nå, og det etr ikke fordi den er for stor, for det vises ikke enda. Så... :-)

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app
Puter fikser det meste ;)

TuMmY LoVe

Jeg sover også best på magen, husker sist så gleda jeg meg sånn til å kunne såve på magen etter jenta mi var komt ut, men neida der trodde jeg feil gitt, var ikke noe godt å ligge på magen med den melkesprengen å såre brystvorter :P

❤️Jente 2011
❤️August 2015

Jeg sover aldri på magen, men nå?? Jo nå har jeg plutselig funnet ut att det er tingen.. hehe.. jaja..

♡ ønsker en liten ♡

Jeg sover også best på magen, husker sist så gleda jeg meg sånn til å kunne såve på magen etter jenta mi var komt ut, men neida der trodde jeg feil gitt, var ikke noe godt å ligge på magen med den melkesprengen å såre brystvorter :P

❤️Jente 2011
❤️August 2015
Nei det husker jeg og, ubehagelig!

TuMmY LoVe

Jeg MÅ sove på magen, så håper jeg klarer det leeeenge :D .p

Gruer meg til de siste månedene hvor man har begrenset liggemuligheter.
Og akkurat når man har funne en god liggestilling må man tisse:D

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

❤️Jente 2011
❤️August 2015

Heheh jeg husker dette jeg og... :p

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Back
Topp