Ligger du på magen?

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Denne gangen skal jeg ligge på magen så lenge som mulig, er avhengig av å ligge på magen ;) de to andre gangene trodde jeg at jeg moste babyen om jeg sov på magen ;)

TuMmY LoVe

Ja. Gjorde det nesten helt til slutten de 2 forrige svangerskapene også.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ikke kontroll på hvordan jeg sover, kan legge meg på ryggen på min plass i sengen. For så å våkne opp langs veggen bak hodeputene neste morgen.. Gjerne med bena oppetter veggen... Så kommer sikkert til å ligge på magen også :p

Last edited by a moderator:
Ja ligger enda på magen, og kommer til å gjøre det så lenge som mulig;) får så sinnsykt vondt i hoftene om jeg kun skal ligge på siden

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Jeg setter definitivt mer pris på å sove på magen denne gang! Sist jeg var høygravid hadde jeg en skikkelig trang til å snu meg over på magen! :P

Syns igrunn det er litt ubehagelig jeg.. Mye pga at jeg plages med halsbrann og sure oppstøt(Gjort det i mange år) så føler jeg bare presser alt oppover.. Men også fordi jeg syns det er ekkelt og kanskje litt ømt..? pga den lille inni der..Vanskelig å forklare men..
Ingen andre som syns det er annerledes etter at spira kom?

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

Jeg synes allerede det er ubehagelig å ligge på magen :p Magen kjennes litt øm ut. Ligger på siden med en pute mellom bena eller på ryggen ;)

❤ alle gode ting er tre ❤

Ja :)
Elsker å sove på magen.
Forrige gang gikk det etter hvert ikke ann, så har tenkt å gjøre det så lenge som overhodet mulig ;)

Jeg sover best på magen. Så kommer til å ligge på magen så lenge det lar seg gjøre ;)

Hvor lenge kan man egentlig sove på magen?

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Herregud. Nå får jeg ikke til det. Pga puppene.

Jeg sover alltid på magen:) sleit skikkelig på slutten i forrige svangerskap for da gikk det ikke.. Fikk lite og dårlig søvn da:/ så får håpe jeg kan ligge lenge på magen :)

Elsker å sove på magen ^^, Så det skal jeg gjøre helt til jeg ikke klarer mer ;-)
Syntes faktisk det lindrer litt av murringene :-D

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Back
Topp