Ligge på venstre side?

Må ærlig innrømme at jeg sliter med å holde meg til venstresiden! Jeg er så urolig om natten og kaster meg fram og tilbake for å finne ei god stilling. Tror at jeg ofte ender opp på venstresiden helt naturlig når jeg faller i den dype søvnen, men jeg ligger innimellom dette både på rygg og på høyresiden, samt på venstre henslengt over bbhugme-puta slik at det er halvveis mageleie :rolleyes:

Jeg har også lest om dette, og at det gjelder både mors og barns blodtilførsel.
Jeg er også en sånn som sover litt "alle veier", men av en eller annen grunn, så fungerer venstresida dårlig for meg!:confused005
Er 20+1 nå, og skjønner det slik at dette blir viktigere fremover nå ettersom magen vokser og blir tyngre. Magen min har "eksplodert" siste halvanna uka, plutselig ble den veldig tydelig, og vekta spratt litt opp. Så om noen har tips til hvordan man kan slå seg til ro på venstre side, tas tips imot med takk :happy:
Gravidpute!

Jeg legger meg som regel til på en av sidene, men det er variert hvilken. Får til tider veldig ubehag ved å ligge på en bestemt side.
Når jeg sover så ligger jeg stort sett alle veier. :hilarious: spreller masse rundt i følge mannen.

Back
Topp