Ligamentstrekk

Sol.i.hjertet

Gift med forumet
Assistert-jentene
Novemberbarna 2021
Opplevde masse ligamentstrekk og murringer i begynnelsen av graviditeten. Våknet til og med på natta av smerter. Så har jeg hatt en periode nå hvor det har vært roligere, bare kjent det ett minutt her og der. Før de siste par dagene, nå har det tatt seg opp igjen. Hatt vondt på høyre side konstant siden i går ettermiddag, gjennom hele natta. Det kommer og går litt altså, i sånne bølger. I tillegg har jeg hatt litt vondt midt på... Noen andre som har opplevd lignende? Er jo selvfølgelig redd for at det er noe galt:facepalm: er 9+6

tillegginsinfo: så en sprellende liten bamsemums 9+1 (målte til 9+2) og alt så ut til å være i skjønneste orden:shy::Heartpink
 
Last edited:
Opplevde masse ligamentstrekk og murringer i begynnelsen av graviditeten. Våknet til og med på natta av smerter. Så har jeg hatt en periode nå hvor det har vært roligere, bare kjent det ett minutt her og der. Før de siste par dagene, nå har det tatt seg opp igjen. Hatt vondt på høyre side konstant siden i går ettermiddag, gjennom hele natta. Det kommer og går litt altså, i sånne bølger. I tillegg har jeg hatt litt vondt midt på... Noen andre som har opplevd lignende? Er jo selvfølgelig redd for at det er noe galt:facepalm: er 9+6

Har du hatt UL/gynekologisk undersøkelse siden du fant du at du var gravid?
Bare sånn for å utelukke eventuelt svangerskap utenfor livmoren, blæremola o.l.

Har opplevd ligamentsmerter både i mitt forrige, og i dette svangerskapet. Men, ikke så ille som du beskriver!
 
Opplevde masse ligamentstrekk og murringer i begynnelsen av graviditeten. Våknet til og med på natta av smerter. Så har jeg hatt en periode nå hvor det har vært roligere, bare kjent det ett minutt her og der. Før de siste par dagene, nå har det tatt seg opp igjen. Hatt vondt på høyre side konstant siden i går ettermiddag, gjennom hele natta. Det kommer og går litt altså, i sånne bølger. I tillegg har jeg hatt litt vondt midt på... Noen andre som har opplevd lignende? Er jo selvfølgelig redd for at det er noe galt:facepalm: er 9+6
Jeg har opplevd det du snakker om her, da trodde på jeg og legen at jeg var gravid utenfor livmor. Har vert på 2 ultralyder og skal igjen på torsdag, hos meg viste det seg at Venstre eggstokk var betent. Så jeg er nettopp ferdig me antibiotika nr 2! I følge gynekologen var det på den siden egget slapp ut. Og at dere hele hadde skjedd siden jeg gikk på p piller. :dontknow Jeg har prøvd og ikke glede meg så mye enda siden jeg ikke vet enda om babyen har hjertelyd! Så er veldig spent på torsdag :nailbiting:
 
Har du hatt UL/gynekologisk undersøkelse siden du fant du at du var gravid?
Bare sånn for å utelukke eventuelt svangerskap utenfor livmoren, blæremola o.l.

Har opplevd ligamentsmerter både i mitt forrige, og i dette svangerskapet. Men, ikke så ille som du beskriver!
La til litt info:joyful: takk for erfaring:Heartred
 
Jeg har opplevd det du snakker om her, da trodde på jeg og legen at jeg var gravid utenfor livmor. Har vert på 2 ultralyder og skal igjen på torsdag, hos meg viste det seg at Venstre eggstokk var betent. Så jeg er nettopp ferdig me antibiotika nr 2! I følge gynekologen var det på den siden egget slapp ut. Og at dere hele hadde skjedd siden jeg gikk på p piller. :dontknow Jeg har prøvd og ikke glede meg så mye enda siden jeg ikke vet enda om babyen har hjertelyd! Så er veldig spent på torsdag :nailbiting:
Huff, det hørtes vondt ut! Var eggstokken betent pga at du ble gravid på p-pillene? Aldri hørt om, så bra de fant ut av det. Masse lykke til på torsdag!
 
Huff, det hørtes vondt ut! Var eggstokken betent pga at du ble gravid på p-pillene? Aldri hørt om, så bra de fant ut av det. Masse lykke til på torsdag!
Fikk aldri noe konkret svar på hva som hadde skjedd, men det har vel litt med at jeg overhode ikke skjønte hva legen sa :shifty: men jeg har det veldig fint nå :smug: jeg våknet og Grein meg igjennom smerter og skjønte ikke hva som hvor greia, var før jeg viste jeg var gravid også. Alle smertene tydet på gravid uten for livmor. Men etter mye frem og tilbake og høy crp. Fant di hva som var galt. Men må jo en eller Annen måte ha fått en underlivsbakterie, men hvordan jeg har pådratt meg det aner jeg ikke. Skule spørre om det har noe med at jeg veldig lett får uiv :dontknow men har fått god oppfølging og fant ut av det med en gang så det ikke sprede seg til buken xsmile2 skal spørre gynekologen mer om alle spørsmålene jeg har på torsdag :happy:
 
Back
Topp