Ligamentsmerter

Thea31

Forelsket i forumet
Er det flere som har ligamentsmerter? Jeg er jo forkjøla og har hostet mye i natt. Det er altså SÅ vondt, fordi det river i venstre siden av magen nederst. Det er så smertefullt! Går over etter 10sek-1min. Andre som har det sånn? :anyone

Jeg har hatt det ja, og bøyer meg derfor godt fremover hver gang jeg må hoste, så det strekker mindre.. ><

Jepp, var ekstremt fram til uke 6 - da var det nesten murringer og stikninger hele tiden, og så roet det seg litt. Men får fremdeles noen skikkelig stikk som gjør helt sykt vondt:hungover:

Hadde også skikkelig vondt frem til uke 6, måtte ta smertestillende og smertene varte lenge! Nå har det heldigvis gått over :D

Jeg får skikkelig vondt nederst i magen hvis jeg reiser meg for fort. Antar det er ligament smerter, men blir jo litt bekymret også for de plagene har ikke kommet før senere i mine naturlige lagde svangerskap(dette er ivf/icsi).

Hadde det ikke noe særlig sist, og heller ikke denne gang så langt :)

Hvordan kjennes det ut? Jeg får skikkelig vondt flere ganger om dagen, og blir nervøs for om noe er galt.. men skal kanskje ikke se bort i fra at det er ligament smerter:think005 vondt i høyre lysk + sterke "mensensmerter" samtidig

Hvordan kjennes det ut? Jeg får skikkelig vondt flere ganger om dagen, og blir nervøs for om noe er galt.. men skal kanskje ikke se bort i fra at det er ligament smerter:think005 vondt i høyre lysk + sterke "mensensmerter" samtidig
Kjennes ut som en slags «rivende» smerte, ofte på en av sidene, langt ned mot lysken. Feks om man hoster, reiser seg brått etc. Beste beskrivelsen jeg finner i farten - river liksom til. Er så vondt!

Jaaa, jeg også. Spesielt når jeg reiser meg fort. Røsker ordentlig til på begge sider. Men jeg kjenner på en måte at det ikke er nedi der livmoren ligger så jeg har ikke blitt superbekymret

Jaaa, jeg også. Spesielt når jeg reiser meg fort. Røsker ordentlig til på begge sider. Men jeg kjenner på en måte at det ikke er nedi der livmoren ligger så jeg har ikke blitt superbekymret
Er sånn på begge sider hos meg også. Syntes først det var rart at det var på sidene og ikke i midten der livmoren er, men har skjønt at det er normalt. Fascinerende at det begynner så tidlig :)

Har noen av dere barn fra tidligere og hadde dere dette da, så dere vet at det ikke er farlig? Er så redd for at det er noe galt, har mistet tidligere (men da hadde jeg ikke disse symptomene).

Har noen av dere barn fra tidligere og hadde dere dette da, så dere vet at det ikke er farlig? Er så redd for at det er noe galt, har mistet tidligere (men da hadde jeg ikke disse symptomene).
Jeg hadde det slik med forrige (2015), og det er hekt vanlig. Men vondt og ekkelt, ja!!

Hadde det EKSTREMT mye i forrige svangerskap. :P
Men fascinert over at det kom så tidlig nå.

Back
Topp