Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
vondt i høyre lysk + sterke "mensensmerter" samtidigKjennes ut som en slags «rivende» smerte, ofte på en av sidene, langt ned mot lysken. Feks om man hoster, reiser seg brått etc. Beste beskrivelsen jeg finner i farten - river liksom til. Er så vondt!Hvordan kjennes det ut? Jeg får skikkelig vondt flere ganger om dagen, og blir nervøs for om noe er galt.. men skal kanskje ikke se bort i fra at det er ligament smertervondt i høyre lysk + sterke "mensensmerter" samtidig
Er sånn på begge sider hos meg også. Syntes først det var rart at det var på sidene og ikke i midten der livmoren er, men har skjønt at det er normalt. Fascinerende at det begynner så tidligJaaa, jeg også. Spesielt når jeg reiser meg fort. Røsker ordentlig til på begge sider. Men jeg kjenner på en måte at det ikke er nedi der livmoren ligger så jeg har ikke blitt superbekymret
Jeg hadde det slik med forrige (2015), og det er hekt vanlig. Men vondt og ekkelt, ja!!Har noen av dere barn fra tidligere og hadde dere dette da, så dere vet at det ikke er farlig? Er så redd for at det er noe galt, har mistet tidligere (men da hadde jeg ikke disse symptomene).
Hadde det EKSTREMT mye i forrige svangerskap.Har noen av dere barn fra tidligere og hadde dere dette da, så dere vet at det ikke er farlig? Er så redd for at det er noe galt, har mistet tidligere (men da hadde jeg ikke disse symptomene).
Takk for svar! Ja, var hos legen i går som sa det var vanlig og ufarlig.Jeg hadde det slik med forrige (2015), og det er hekt vanlig. Men vondt og ekkelt, ja!!