Ligamentsmerter, og sånt..?

Tusen takk:love022:Heartred
Skjønner ikke hvorfor man ikke kan teste en gang å er den positiv så er det greit liksom. Gjorde det med sønnen min, men da hadde jeg ikke opplevd å miste før han. Men likevel, påtide å slappe av litt i hode nu :p

Det gjør mye bedre for hele deg om du klarer å slappe av :)
Det kommer til å gå bra:Heartpink
 
Ja veldig slitsomt psykisk dette her. Bare føler dagene snegler seg avgårde.
Så var jeg dum å så på en test noen la inn her nå hvor strekene var helt knall røde begge to. Mens min er en del lysere enn kontrollstreken. Og vi er like langt.
Blir helt smårar :(

Min også er myyye lysere men har masse symptomer :)
 
Ja.. vet jo innerst inne det, men for en berg og dal bane :p
Men jeg opplevde å miste alle symptomer ved MA. Så jeg kjenner nok litt ekstra etter på hver og en symptom nå. Å er ikke den ene tilstede...så ja :p
Men skal gå bra dette :Heartred
Skjønner veldig godt hvordan du har det - har det på samme måte! Vi får prøve å slappe av så godt vi kan:bored: Gjør jo ikke situasjonen noe bedre at vi bekymrer oss. Men enkelt er det ikke:rolleyes:
 
Skjønner veldig godt hvordan du har det - har det på samme måte! Vi får prøve å slappe av så godt vi kan:bored: Gjør jo ikke situasjonen noe bedre at vi bekymrer oss. Men enkelt er det ikke:rolleyes:

Det er akkurat det vi må gjøre. Slapper av å nyte det fine som er i magene våre nå:Heartred
Men så godt å ha damer som dere som har full forståelse for den minste lille bekymring :D
 
Det er akkurat det vi må gjøre. Slapper av å nyte det fine som er i magene våre nå:Heartred
Men så godt å ha damer som dere som har full forståelse for den minste lille bekymring :D
Det ligger vel i vår natur, det å være hønemammaer og bli lett bekymret. Også vil vi jo så gjerne at det skal gå bra, sant:Heartpink
Jeg mistet første, men har 3 fullgåtte svangerskap etter det. Håper nå denne holder seg trygg inne i magehulen frem til termin også :Heartpink og det håper jeg din lille gjør også!
 
fikk en bok av legen min idag, bestilte faktisk legetimen på bakgrunn av smertene du snakker om, men er helt rolig med det nå :)

smerter i lysken:
rundt livmoren finnes det ligamenter. dette er leddbånd som holder livmoren på plass. når livmoren bokser, strekkes ligamentene, og det kan gjøre vondt. ligamentene er festet i lysken. enkelte oppleber intense og nesten krampelignende smerter i lysken. smerten kan komme når du reiser deg brått opp eller hvis du snur deg raskt i sengen, eller når du er ute og går. den varer som oftest en kort stund. dette kan skremme mange til å tro at noe er galt. det er heldigvis ufarlig og vil som oftest bare være et problem i førsten av et svangerskap. bøy kroppen fremover idet det skjer for å korte ned smertene.

jeg kan sammenligne smerten med å sette inn spiral om noen har gjort det :)
 
Det ligger vel i vår natur, det å være hønemammaer og bli lett bekymret. Også vil vi jo så gjerne at det skal gå bra, sant:Heartpink
Jeg mistet første, men har 3 fullgåtte svangerskap etter det. Håper nå denne holder seg trygg inne i magehulen frem til termin også :Heartpink og det håper jeg din lille gjør også!

Det er helt sant :Heartred
Vet at den kommende storebroren ønsker stort å få baby i hus. Det er bare helt nydelig å høre han snakke om det. Han kommenterer også når han ser babyer på butikken for eksempel. Så at han er så stor å kan få ta en så stor del av graviditeten gleder hjerte mitt :D og ikke minst så vet jeg at denne lille bolla kommer til å bli veeeldig overbeskytta av sin storebror :Heartred:Heartred
 
fikk en bok av legen min idag, bestilte faktisk legetimen på bakgrunn av smertene du snakker om, men er helt rolig med det nå :)

smerter i lysken:
rundt livmoren finnes det ligamenter. dette er leddbånd som holder livmoren på plass. når livmoren bokser, strekkes ligamentene, og det kan gjøre vondt. ligamentene er festet i lysken. enkelte oppleber intense og nesten krampelignende smerter i lysken. smerten kan komme når du reiser deg brått opp eller hvis du snur deg raskt i sengen, eller når du er ute og går. den varer som oftest en kort stund. dette kan skremme mange til å tro at noe er galt. det er heldigvis ufarlig og vil som oftest bare være et problem i førsten av et svangerskap. bøy kroppen fremover idet det skjer for å korte ned smertene.

jeg kan sammenligne smerten med å sette inn spiral om noen har gjort det :)

Skjønner at jeg ikke skal ha spiral da :O
 
satt spiral uten å ha født barn, tydeligvis verre :p så lå rett ut i mange dager og en av de verste smertene jeg har følt, besvimte nesten da han satt den i :eek:

Jeg besvimer nesten av vanlig gyn undersøkelse, og må legge meg nedpå før jeg går ut av undersøkelsesrommet :p
 
Back
Topp