Ligamentsmerter, og sånt..?

Plomme

Forumet er livet
Himmelbarn
Oktoberskattene 2015
Altså, jeg har ikke IKM før slutten av uka, men testa positivt i går (på tre tester bare for å være sikker ;) ) Men har allerede kjent i snart en uke det jeg kjenner igjen som ligamentsmerter. Men det er mest på en side? Flere som har det sånn??

Har et barn fra før, vet ikke om det gjør at man kjenner sånt tidligere?
 
Jeg har typ mensensmerter som kommer og går, og jeg skulle hatt mensen i dag eller i morgen..

Prøvd å lese meg opp, men det skal visst være helt normalt med ligamentsmerter/mensensmerter, da livmoren strekker seg ?

Jeg har det litt på begge sider jeg, eller hele nedre del av magen, men varierer i styrke [emoji28] glemte å spørre legen i dag
 
Jeg har typ mensensmerter som kommer og går, og jeg skulle hatt mensen i dag eller i morgen..

Prøvd å lese meg opp, men det skal visst være helt normalt med ligamentsmerter/mensensmerter, da livmoren strekker seg ?

Jeg har det litt på begge sider jeg, eller hele nedre del av magen, men varierer i styrke [emoji28] glemte å spørre legen i dag

Jeg syntes bare det er så tidlig, egget er vel i underkant av en halv mm :p trenger ikke så mye plass. Da er vi ca like langt :) ikm rundt fredag, men veldig usikker på når el var.

Så bra du fikk time rask!.
 
Jeg fikk også noe jeg antar at er ligamensmerter før ikm. Kan vel komme så snart kroppen begynner å produsere graviditetshormoner?
 
Jeg får og litt smerter i lysken hvis jeg reiser meg for fort opp, husker det fra sist og så prøver å ta det med ro når jeg skal opp å stå :p
Det er vell livmora som forbereder seg og hormoner som spiller inn i tillegg vil jeg tro :)
 
Jeg får og litt smerter i lysken hvis jeg reiser meg for fort opp, husker det fra sist og så prøver å ta det med ro når jeg skal opp å stå :p
Det er vell livmora som forbereder seg og hormoner som spiller inn i tillegg vil jeg tro :)

Ja, dette! Jeg trodde jeg skulle sprekke da jeg lå på ryggen i går og plutselig måtte le :O
 
IMG_0429.JPG

I følge dette er det jo helt vanlig med murringer/mensensmerter [emoji5] så lenge det ikje blir smerter og blod tenker jeg [emoji28]
 
På begge eller en side?
I starten var det mest på høyre side fra korsryggen ned mot rompa. Og nedre del av magen på tvers hele veien. Nå har jeg i tillehg vondt i hele korsryggen. Om det er ligamentene vet jeg ikke helt sikkert, men helt klart knyttet til graviditeten:)
 
Ja, dette! Jeg trodde jeg skulle sprekke da jeg lå på ryggen i går og plutselig måtte le :O
Ja, det er så ille noen ganger :confused:
I selskap før i dag måtte jeg reise meg fort og jeg måtte virkelig ta meg sammen for å skjule at jeg fikk vondt :p
 
Flere som kjenner der mest i korsryggen enn magen?
Bekymrede meg nå for at jeg ikke kjenner så veldig mye i magen. Har kjent murringer helt til i går. Men i går holdt ryggen på å ta knekken på meg. Fått mitt mer ømme nipler.
Men i mitt hode nå er jo ikke dette symptomer nok. :(
Er hormonell til tusen da :p
 
Flere som kjenner der mest i korsryggen enn magen?
Bekymrede meg nå for at jeg ikke kjenner så veldig mye i magen. Har kjent murringer helt til i går. Men i går holdt ryggen på å ta knekken på meg. Fått mitt mer ømme nipler.
Men i mitt hode nå er jo ikke dette symptomer nok. :(
Er hormonell til tusen da :p
Helt normalt :)
 
Ja.. vet jo innerst inne det, men for en berg og dal bane :p
Men jeg opplevde å miste alle symptomer ved MA. Så jeg kjenner nok litt ekstra etter på hver og en symptom nå. Å er ikke den ene tilstede...så ja :p
Men skal gå bra dette :Heartred
Jeg veit hva du mener og hvordan du har det. Husker godt den følelsen når symptomene brått forsvinner. Men så lenge det er noen symptomer så må set jo være bra.

Huff, den første tiden her er ganske slitsom.. :(
 
Jeg veit hva du mener og hvordan du har det. Husker godt den følelsen når symptomene brått forsvinner. Men så lenge det er noen symptomer så må set jo være bra.

Huff, den første tiden her er ganske slitsom.. :(

Ja veldig slitsomt psykisk dette her. Bare føler dagene snegler seg avgårde.
Så var jeg dum å så på en test noen la inn her nå hvor strekene var helt knall røde begge to. Mens min er en del lysere enn kontrollstreken. Og vi er like langt.
Blir helt smårar :(
 
Ja veldig slitsomt psykisk dette her. Bare føler dagene snegler seg avgårde.
Så var jeg dum å så på en test noen la inn her nå hvor strekene var helt knall røde begge to. Mens min er en del lysere enn kontrollstreken. Og vi er like langt.
Blir helt smårar :(
Husk at vi ikke er like :)
Det var ei som la ut link til en fin sammenligning ei her inne hadde gjort tidligere. Den viser hvor store forskjeller som er blant oss :)
Skal se om jeg finner den!
 
Husk at vi ikke er like :)
Det var ei som la ut link til en fin sammenligning ei her inne hadde gjort tidligere. Den viser hvor store forskjeller som er blant oss :)
Skal se om jeg finner den!

Åh takk!
Prøver å tenke på det, å skal prøve å glede meg mer enn å bekymre meg fremover nå :)
 
Back
Topp