Mortilprins
Elsker forumet
Kanskje ikke så populært å spørre, men noen her som ikke samler på de kodene? Tar gjerne imot da jeg mangler 5 kampanjekoder til for å få det jeg skal ha
tar de imot på samtaler.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man kan samle koder fra ulike Libero produkter og så kan man når man når en viss sum, kjøpe noe for det.Er det kampanjekoder på touch?? Hva man kan få da??
Er det kampanjekoder på touch?? Hva man kan få da??
Jeg kjøpte disse her sparepakkene jeg på kiwi for noen uker siden. Tilbudet er vell ikke mer
Man kan samle koder fra ulike Libero produkter og så kan man når man når en viss sum, kjøpe noe for det.
Åja, OKGjelder ikke andre liberoprodukter lenger, kun bleier :/
De hadde tidligere på kiwi en kasse med 4 pakker bleier og en badeball for 99 kr så da var det jo 4 kasser. Og coop hadde nettopp en kasse med 5pakning med våtservietter til 100 kr ( uten badeball)Hvilken tilbud?![]()
De hadde tidligere på kiwi en kasse med 4 pakker bleier og en badeball for 99 kr så da var det jo 4 kasser. Og coop hadde nettopp en kasse med 5pakning med våtservietter til 100 kr ( uten badeball)
Så du kan jo kjøpe en pakke eller to tilOja, ja kjøpte en sånn pakke på lørdag så den gjelder fortsatt![]()
Har du en vanlig kode til meg, har jeg en kampanjekode til deg ;-)Kanskje ikke så populært å spørre, men noen her som ikke samler på de kodene? Tar gjerne imot da jeg mangler 5 kampanjekoder til for å få det jeg skal hatar de imot på samtaler.
Har du en vanlig kode til meg, har jeg en kampanjekode til deg ;-)