Libero (touch) kampanjekoder

Mortilprins

Elsker forumet
Kanskje ikke så populært å spørre, men noen her som ikke samler på de kodene? Tar gjerne imot da jeg mangler 5 kampanjekoder til for å få det jeg skal ha :D tar de imot på samtaler.
 
Er det kampanjekoder på touch?? Hva man kan få da??
 
Jeg kjøpte disse her sparepakkene jeg på kiwi for noen uker siden. Tilbudet er vell ikke mer
 
Er det kampanjekoder på touch?? Hva man kan få da??

7 kampanjekoder - Fotballbody
9 kampanjekoder - fotballdrakt
12 kampanjekoder - Fotballdrakt m/ navn

Jeg mangler 4 så har jeg nok til en fotballdrakt med navn. Er libero touch og "fotball-bleiene" som har kampanjekoder, resten har vanlige bleiekoder som man får forskjellige ting for :)
 
Gjelder ikke andre liberoprodukter lenger, kun bleier :/
Åja, OK :) jeg har irritert meg hver gang jeg har glemt å sjekke produktene, men da er det greit da :D
Registrerer bare bleier :)
 
Hvor står koden på touch pakkene?
De kodene finner jeg ikke på 2'er bleiene (newborn her brukes den og touch)
 
Hvilken tilbud? :)
De hadde tidligere på kiwi en kasse med 4 pakker bleier og en badeball for 99 kr så da var det jo 4 kasser. Og coop hadde nettopp en kasse med 5pakning med våtservietter til 100 kr ( uten badeball)
 
Jeg mangler bare 1 kode nå :)
Gleder meg
 
De hadde tidligere på kiwi en kasse med 4 pakker bleier og en badeball for 99 kr så da var det jo 4 kasser. Og coop hadde nettopp en kasse med 5pakning med våtservietter til 100 kr ( uten badeball)

Oja, ja kjøpte en sånn pakke på lørdag så den gjelder fortsatt :)
 
Kanskje ikke så populært å spørre, men noen her som ikke samler på de kodene? Tar gjerne imot da jeg mangler 5 kampanjekoder til for å få det jeg skal ha :D tar de imot på samtaler.
Har du en vanlig kode til meg, har jeg en kampanjekode til deg ;-)
 
Back
Topp