libero eller pampers?

Vi sverger til libero. Pampers har sånn ekkel netting som limer seg fast til rompa! :)
Ja også lukter de veldig syntetisk? Mener å huske jeg reagerte kraftig på lukten da vi måtte bruke de på overnatting og var tom for hans bleier.
 
Ja også lukter de veldig syntetisk? Mener å huske jeg reagerte kraftig på lukten da vi måtte bruke de på overnatting og var tom for hans bleier.

Ja!! Helt enig. Pampers holder vi oss unna :) Har du prøvd noen billig-bleier?
 
Ja også lukter de veldig syntetisk? Mener å huske jeg reagerte kraftig på lukten da vi måtte bruke de på overnatting og var tom for hans bleier.
Jeg har reagert på lukta på de ferdigpakkene, men har tenkt at de har vært gamle.. Æsj :confused:
 
Oi,har forandret seg siden sist jeg fikk barn (8år siden) da var pampers tingen! Kjekt å bli oppdatert altså!:)
 
Eg likte ikke pampers i det heletatt, datteren vår ble rød i rumpa av de og fikk store sår når vi prøvde dem.Så det blir libero og eg vil prøve rema sine.De er jo sånn 30kr mindre per pakke :)
 
Tror det var libero vi brukte til storebror når han var liten, så gikk vi over til rema sine når han ble litt større. Er kjempe fornøyd med dem, så vi skal prøve de nye rema sine for nyfødt denne gangen. Fikk jo med en hel pakke med bleier i rema sin babypakkke :thumleft
 
Har fått litt forskjellig fra de gratis baby pakkene, så må bare prøve og se hva som passer og hvem han tåler, men satser på rema 1000 siden jeg har hørt så mye bra om dem
 
Back
Topp