libero eller pampers?

Ikke det du lurte på, men jeg syns de til Rema 1000 var knall! Og billigere ;-)
 
Jeg har ingen erfaring, men kommer ikke til å bruke pampers pga de har "lotion" i bleiene sine. Inneholder bla alkoholholdige stoffer og det vil ikke jeg bruke på den ømfintlige lille stumpen :)
 
Vi brukte libero til jenta vår når hun var baby. Synes Pampers ble så fort full og geléaktig. Ble også en litt stram lukt av bleiene når hun tissa.
Nå er hun snart 3, og vi bruker Rema 1000 sine bleier eller libero.
 
Har ikke erfaring fra egne barn. Men fra jobb i BHG.. Pampers er ikke bra, blir fort gelé i de (vanskelig å vaske rent) Men rema1000 bleiene er veldig fine.. :)
 
Varierte mellom Libero og Pampers sist gang, for når hun brukte str 3 og 4, så ble passformen på Libero feil. Men ser jo her nå at Pampers utgår denne gangen.
Prøve flere billigmerker også sist gang, men alle hadde feil passform, så tisset kom på utsiden av bleia
 
Liker ikke Pampers. Mini fikk så rød rumpe av de. Vi sverger til Libero, men de fra Rema er faktisk ikke så værst de heller :)
 
Vi brukte pampers da han var baby og han reagerte aldri på de! Men blir å prøve Rema 1000 bleiene denne gangene. Likte overhodet ikke Libero, stive og klumpete til min baby. Nå var vi heldig da og hadde en gutt som ikke reagerte på noen ting.
 
Brukte Libero første gang, Pampers andre, så da tar vi Rema sine denne gangen ;)
 
Brukte Libero då storebror var liten, so gjekk me øve til rema sine når han vart litt større
 
Pampers!
 
Uten tvil Libero sine. Desse er svanemerka, å skal væra bra for babyen sin hud.

Pampers inneholder som fleire har sagt, en lotion som kan virka bra på huden når du bruker kun desse, men som gjere at stumpen kan bli sår når en bytter.... Prøver gjerne billigmerker, men har lyst å gå for svanemerka om mulig...
 
Vi bruker libero, sluttet med pampers når jeg leste om den dritten de har i bleiene sine.. Vi prøvde rema sine, men de tålte ikke frøkna vår, fikk utslett av de. Men dersom barnet tåler dem er de veldig gode! :) Mange i bhg jeg jobber i som bruker dem. Strl en og to er så rimelige i libero at det er ikke noe vits i å kjøpe et billigmerke, når vi hadde nyfødt baby i oktober -14 hadde ikke de rimelige merkene strl en og to heller.
 
Kommer til å teste rema sine for nyfødt. Er veldig fornøyd med rema sine for han vi har. Ellers blir det libero
 
Brukte libero på storebror frem til han ble stor nok til rema 1000 bleier. Nå bruker vi first price fordi vi handler mest på kiwi. Nå finnes det jo billigbleier fra de minste størrelsene, og min erfaring er at de er like gode som de dyre. Blir nok first price eller rema 1000 her :)
 
Var bare Pampers som passa på mine da de var små, libero sine var alt for brede både i livet og i skrittet (så ikke behagelig ut å ligge med beina såååå langt fra hverandre!) blir spennende å se hva som passer på minstemor ❤️
 
Vi skal prøve oss litt frem, har kjøpt minste størrelse på rema 1000 sine. Er lenge siden vi har hatt bleieunger så mye har skjedd på utviklingen av billigmerkene. Da de eldste var små var billigmerkene elendige å vi sverga til libero, å såmfort det var mulig over på up& go. Er så grønn denne gangen at vi blir nok å prøve oss frem. Har hørt så mye bra om rema bleiene at vi bestemte oss for å prøve dem først. Kosta 18kr for første bleiepakka så var ikke akkurat den store investeringen hvis vi ikke blir fornøyde.
 
Back
Topp