Libero-bleier as!!

Stikk motsatt! Kun libero vi kan bruke! Lang og slang, men eneste bleia som ikke gir lekkasjer. :)

Vi bruker kun libero og er veldig fornøyd.

Forskjellig passform ja.
Til eldste (jente) brukte jeg kun Libero og Rema.
Nr 2 (gutt) var det kun pampers som passet.
Nå med nr 3 (også gutt) bruker jeg libero og rema igjen. Men unngår rema sine på natta, for da blir det vått [emoji14] testet og en pakke lillego og de fungerte fint de og, men ikke på natt. Så får se hva det blir når vi skal opp en str til straks.
Har kjøpt comfort nå da de ikke hadde newborn i str 3, og touch syns jeg ikke er verdt prisen.

Kun libero og lillego som funker her i hus, alt annet lekker eller gir bleieutslett:p

Kun libero som gjorde jobben her i hus når unga var små. Pampers var forferdelige [emoji21]

Hehe helt omvendt hos oss! Kun libero som holder tett!

Mine er slanke og jeg har alltid likt libero:p litt bedre strikk i de. Kanskje str blir feil for deres barn bare? Her funker samme str i libero, kiwi, coop og rema.

Jeg bruker bare libero. Pampers har parfyme som gjorde meg skeptisk, fikk en pakke i gave og likte verken fasongen/passformen eller at det var parfyme så ga de bort

Lillegutt er 2 mnd og det eneste lekasjene vi har er opp langs ryggen om han sitter mens han gjør nummer 2. Løste det med å gå over til størrelse 3 selvom han svømmer litt i dem, størrelse to passer egentlig bedre. Bruker touch varianten :)

Foresten dere, litt off topic men. Viste dere at utelanske bander hamstrer bleier i Norge :knegg:? Sikkert for å selge videre i andre land.

Så en episode av av vinterveienes helter der han ene taua en mistenkelig varebil, som viste seg å være full av bleier på vei til utlandet :eek: er norske bleier billig mon tro?

Foresten dere, litt off topic men. Viste dere at utelanske bander hamstrer bleier i Norge :knegg:? Sikkert for å selge videre i andre land.

Så en episode av av vinterveienes helter der han ene taua en mistenkelig varebil, som viste seg å være full av bleier på vei til utlandet :eek: er norske bleier billig mon tro?
Hahaha! Godt det er noe som går den veien også haha..

Motsatt her også og med storesøster var det de eneste som satt ordentlig på og hun var veldig tynn, såpass at hun rundt midjen fint kunne bruke bunad i str 74 når hun var 2 år [emoji54]

Men alle barn er forskjellige. Her kunne vi ikke bruke noe annet enn Libero, har ikke kunne bruke annet på lillebroren heller selvom han er litt mer robust

Bruker libero da alt annet lekker, sitter liksom ikke rundt låra. Nå sliter vi med at libero blir fulle om natta og lekker. Vet ikke om vi bruker for liten størrelse? Jenta er 11 uker og veier 4800g, så føler str 3 blir gigantisk..?

Norske bleier har blitt billige ja.

Når jeg fikk eldste (16år siden) kostet en pakke Libero over 70kr. Folk ble spinnville og hamstret i mengder de gangene Obs! kjørte supertilbud, for 49.90kr pakken.

Norske bleier har blitt billige ja.

Når jeg fikk eldste (16år siden) kostet en pakke Libero over 70kr. Folk ble spinnville og hamstret i mengder de gangene Obs! kjørte supertilbud, for 49.90kr pakken.

Såpass :eek: i tilegg var det priskrig på bleier for en 7-8 år siden. Jobbet i butikk den gangen og det året (tror det var 2010) kostet bleiene rundt 25-30 kr pakka. Så da må det virkelig ha blitt solgt med tap

Her har vi helt motsatt erfaring, Libero har vært de desidert beste bleiene hos oss til alle tre barna. Tror det handler om str og passform dette med bleier siden de fleste har ulike erfaringer med dem:)

Back
Topp