Libero babypakke

Jeg har også fått den, men ikke henta enda. Har hørt den er god, så gleder meg :)
 
Fikk hentelappen i posten her om dagen (32+5):)
 
Fikk den idag, så jeg skal hente imorgen. Spent på denne. Det er vel den eneste pakken som inneholder bind til oss mener jeg. Før hadde apotekpakken det også. Men det er det ikke nå lengre. Men denne pakken skal være bra.
 
Fikk den idag, så jeg skal hente imorgen. Spent på denne. Det er vel den eneste pakken som inneholder bind til oss mener jeg. Før hadde apotekpakken det også. Men det er det ikke nå lengre. Men denne pakken skal være bra.
Jo, men ikke sånne gigabind
 
Rema, apoteket og Libero? Vet du forresten hvilke bind de anbefaler etter fødselen? Føler kanskje de tynne fra Libresse blir litt...eh...tynne?:p


Jeg har kjøpt de store "goodnight" bindene i blå pakke fra libresse for å være på den sikre siden :p
 
Rema, apoteket og Libero? Vet du forresten hvilke bind de anbefaler etter fødselen? Føler kanskje de tynne fra Libresse blir litt...eh...tynne?:p
Aner ikke. Har bare hørt at en skal ha store bind. Tenker også de libresse blir tynne....
 
Rema, apoteket og Libero? Vet du forresten hvilke bind de anbefaler etter fødselen? Føler kanskje de tynne fra Libresse blir litt...eh...tynne?:p
Jeg har brukt Saba-bind (skikkelig gammel dame-bind) de første dagene hjemme. De er tykke og supermyke. Om nettene har jeg lagt to av dem etterhverandre i trusa. Lærte det på sykehuset. Synes de er SÅ mye vennligere mot underlivet enn vanlige nattbind. Anbefales på det sterkeste! :happy:
 
Jeg har brukt Saba-bind (skikkelig gammel dame-bind) de første dagene hjemme. De er tykke og supermyke. Om nettene har jeg lagt to av dem etterhverandre i trusa. Lærte det på sykehuset. Synes de er SÅ mye vennligere mot underlivet enn vanlige nattbind. Anbefales på det sterkeste! :happy:
Finnes de enda?:eek: Husker det var det første bindet jeg brukte når jeg fikk mensen i nittenpilogbue:p Var det mamma hadde i skapet den gangen...:p De er jo supre til dette formålet da!
 
Hva er det i denne? Var fornøyd med apoteket sin. Noen som vet hva den fra rema inneholder?
 
Hva er det i denne? Var fornøyd med apoteket sin. Noen som vet hva den fra rema inneholder?
En pakke beleire, våtservietter, en body, smokk, flaske, ammeinnlegg og sånne tørre servietter, badeolje. Sikkert glemt noe nå! Haha :) var bare det jeg kom på i farta
 
Back
Topp