Libero babypakke

TM85

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Har noen av dere fått Libero sin hentelapp for babypakke enda? Vil gjerne ha den snart jeg :D
 
Jeg har termin 30 juli og har ikke mottatt den ennå...:eek:
 
Ikke mottatt den jeg heller. Ser de har nye bleier på gang og. Er ett hav av forskjellige bleier på markedet, så en blir litt i tvil om hvilke en bør gå foro_O Ja, jeg er førstegangs:p
 
Bestilte min i går og mener det sto ett sted at det kommer en mnd's tid før termin :)
 
Ok takk for svar, dere :) Vil jo helst ha den nååå, men da får jeg bare vente :p
 
Har du henta fra Rema1000 da? Jeg bestilte den i går :) Venter også på Libero sin, så klart!
 
Jeg bestilte alle her om dagen, men føler det er litt kleint å hente de i uke 28 når jeg ikke ser høygravid ut enda
 
Jeg bestilte alle her om dagen, men føler det er litt kleint å hente de i uke 28 når jeg ikke ser høygravid ut enda

D tror jeg ikke de tenker på, jeg var på apoteket for å handle inn litt diverse og da spurte hun i disken om jeg hadde fått babyboxen (var uke 31);)
 
Jeg bestilte alle her om dagen, men føler det er litt kleint å hente de i uke 28 når jeg ikke ser høygravid ut enda
D tror jeg ikke de tenker på, jeg var på apoteket for å handle inn litt diverse og da spurte hun i disken om jeg hadde fått babyboxen (var uke 31);)
Jeg ble spurt det samme på apoteket og var da kun 23 tror jeg. Var rett etter at det begynte å vise med skikkelig gravidmage:p
 
D tror jeg ikke de tenker på, jeg var på apoteket for å handle inn litt diverse og da spurte hun i disken om jeg hadde fått babyboxen (var uke 31);)
Nei, noen spør meg jo om jeg virkelig ikke skal ha før rundt 30.08, og at de hadde trodd det var før, så ser tydeligvis diger ut. Ei på jobb har termin 12 dager etter meg og synes jeg ser ut som en elefant i forhold til henne :p
 
Nei, noen spør meg jo om jeg virkelig ikke skal ha før rundt 30.08, og at de hadde trodd det var før, så ser tydeligvis diger ut. Ei på jobb har termin 12 dager etter meg og synes jeg ser ut som en elefant i forhold til henne :p

Ja, der kan du se, men nå er jeg av den oppfatningen at "alt er normalt":p Bare å stikke innom å hente d som kan hentes av pakker;)
 
Back
Topp