Levevaner som prøver

Vet ikke om jeg klarer å roe ned på koffeinen her jeg sitter på hjemmekontor.

Kutter ned på koffein og te etter EL, og drikker veldig lite alkohol, men lever ellers som normalt. Det er jo ikke bra å stresse, så jeg tenker at litt må være greit når det uansett er så tidlig

Jeg tenker at om en er frisk og normalvektig og en ikke har fått påvist noe som gjør det vanskelig å bli gravid, så bør en leve som før. Jeg har aldri fått beskjed om å leve som gravid når jeg var prøver og ventet på IVF, så jeg tror det har lite for seg. Skjønner at det går til hodet på folk, men likevel.

Det viktigste jeg har gjort med tanke på levevaner, var å lese minst mulig på nett om hva man burde og ikke burde spise. Jeg forholder meg kun til det som står på helsedirektoratet sine sider, alt annet er "lov". Har bakgrunn med spiseforstyrrelser så må passe meg litt for å ha for mange restriksjoner. Prøver heller å tenke på å være mest mulig sunn, med grønnsaker, magert kjøtt og mest mulig hjemmelaget mat, tenker det er vel så viktig :D

Å la vær å drikke alkohol i 2 uker synes jeg er greit med tanke på generell helse også og liker verken rått kjøtt eller myke oster, så det kan jeg ikke helt sette meg inn i. Er i alle fall ikke der store tapet å la være :hilarious:

Back
Topp