Levetid mobil

a87

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Hvor lenge holder en mobil?
Synes batteriet holder mye kortere for tida. Den er straks 3 år..

Det syns jeg var lenge! :p
Her pleier de å vare 1-2 år. Da begynner jeg merke at de går tregere, og noe av det verste jeg vet er treg teknologi. :p

Her pleier de å vare 1-2 år. Da begynner jeg merke at de går tregere, og noe av det verste jeg vet er treg teknologi. :p
Ja, den har kanskje vart en stund da:p
Har ikke hatt noen problemer med den, før nå da.
Må vel kjøpe ny etter jul da:rolleyes:

Ja, den har kanskje vart en stund da:p
Har ikke hatt noen problemer med den, før nå da.
Må vel kjøpe ny etter jul da:rolleyes:
De er vel laget for at man godt kan bytte hvert år, så syns du skal være fornøyd jeg. :D
At de absolutt burde vare lenger, er en annen diskusjon. Kommer sikkert mye gøy på januarsalg!

Jeg kjøpte nettopp ny da var den 3,5 år men nå gikk høyttaleren ad dundas så nå måtte jeg ha ny :p men hater å bruke penger på mobil ;)

De er vel laget for at man godt kan bytte hvert år, så syns du skal være fornøyd jeg. :D
At de absolutt burde vare lenger, er en annen diskusjon. Kommer sikkert mye gøy på januarsalg!
Jeg er den typen som ikke bytter bare fordi det kommer en ny modell. Jeg holder på den til den ikke kan brukes mer :)
Koster jo litt penger også..

Jeg kjøpte nettopp ny da var den 3,5 år men nå gikk høyttaleren ad dundas så nå måtte jeg ha ny :p men hater å bruke penger på mobil ;)
Det er kjipt da:eek:
Er ikke det noe du kan fikse på til en rimeligere penge om den er ny?

Samme her, men med mine så merker jeg at de derifra går bratt nedover til de er ubrukelige, men når vi kjøper ny så gir vi bort den gamle mobilen til noen i Egypt, de er livredde for mobilen og brukeren den til den ikke vil starte mer :-P

Bruker den til den er ødelagt. Sist varte den nesten 3 år før den ble knust med ett uhell da... Denne har jeg hatt i 2 år til nå. Begynner å tulle litt, men er ikke keen på å bruke så mye penger på ny mobil nå :p Så den får bare holde ut enda mer altså! :D

Mine varer som regel 1 år. Denne jeg har nå er der ny rekord på. Passerte året i juli :p men merker batteriet begynner å tappes fortere enn før.

Men liker ikke lengre å bruke penger på det nyeste av telefoner, så jeg håper min varer i 20 år. Haha :D

Jeg knuser skjermen før noe annet går, så her byttes mobilen hver 1-2 år.

Ser fort ut som ny telefon rykket høyt opp på ønskelista her nå :p ;)
Noen som har erfaring med de nyeste iPhone?

Når min begynner å tulle gjenoppretter jeg fabrikkoppsett. Blir alltid bedre da. Ikke bare det, knuser skjermen kan man bytte den. iPhone er alt for dyrt til å kjøpe ny om den knuser. Nå har jeg hatt min i mange år.

Mobilselgeren meg får jo nesten hakeslipp når du seier 3 år. :p I mobilverden er det pensjonist. :p

For noen år tilbake var det ekstremt mye diskusjon rundt garantitid, fordi mobiler kun hadde 1 år, mens mange mente de burde vare mye lenger enn det. Det ble til slutt avgjort med dom i høyesterett, som sa at en burde forvente minst 2 år levetid, så da ble garantitida utvidet.

Mobilen er for meg kun et nyttig hjelpemiddel og jeg bryr med overhodet ikke om jeg har siste iPhonemodell eller ei. Den skal fungere bra til mitt bruk. Svindyrt å kjøpe ny mobil, så det drøyer jeg så lenge som overhodet mulig. Har hatt samme i 2.5 år nå, men er redd den snart går dukken, dessverre. 5-6000 kr er veldig mye penger å bruke på en mobil, men det er jo det mange av modellene koster (av de jeg bruker).

Min iPhone 5 s er nå to år. Å funker helt greit enda. Men nå har jeg ikke prøvd noe nyere :P så merker jo ikke om den er dårligere enn noe annet :D

Hadde min iphone 4 i nesten 5 år før jeg bytta den ut :p ekstremt dårlig batteri på slutten da ;)

Min er snart to år og synger på siste verset....

Har knapt brukt mobilen i dag og det har gått 20% allerede siden morgenen...
Og den henger seg ofte nå..

Jeg forventer nesten ikke mer enn 2 års levetid lenger.

Men føler at de varte lenger før i tiden???

De fleste telefoner skal fungere i opptil 5 år :) streiker den før det, kan du få tilbake på garantien:)

Back
Topp