Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, den har kanskje vart en stund daDet syns jeg var lenge!
Her pleier de å vare 1-2 år. Da begynner jeg merke at de går tregere, og noe av det verste jeg vet er treg teknologi.![]()
De er vel laget for at man godt kan bytte hvert år, så syns du skal være fornøyd jeg.Ja, den har kanskje vart en stund da
Har ikke hatt noen problemer med den, før nå da.
Må vel kjøpe ny etter jul da![]()
Jeg er den typen som ikke bytter bare fordi det kommer en ny modell. Jeg holder på den til den ikke kan brukes merDe er vel laget for at man godt kan bytte hvert år, så syns du skal være fornøyd jeg.
At de absolutt burde vare lenger, er en annen diskusjon. Kommer sikkert mye gøy på januarsalg!
Det er kjipt daJeg kjøpte nettopp ny da var den 3,5 år men nå gikk høyttaleren ad dundas så nå måtte jeg ha nymen hater å bruke penger på mobil
![]()
Samme her, men med mine så merker jeg at de derifra går bratt nedover til de er ubrukelige, men når vi kjøper ny så gir vi bort den gamle mobilen til noen i Egypt, de er livredde for mobilen og brukeren den til den ikke vil starte merDet syns jeg var lenge!
Her pleier de å vare 1-2 år. Da begynner jeg merke at de går tregere, og noe av det verste jeg vet er treg teknologi.![]()