Leveregler?

Livlig :-)

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Har dere noen leveregler i livet?
Mitt er at jeg skal unngå å dø av min egen dumskap. F.eks. kjøre bil uten bilbelte, sykle uten hjelm osv. Andre har jeg ikke kontroll på, men hadde vært kjipt å dø av andres dumskap også da...

Ja, jeg har noen, utfra det som er igjen av min tro. Hardt år.

Liker spørsmålet!

Jeg forsøker å være positiv jevnt over. Er i utgangspunktet optimist av natur.
Kjæresten min også.

Men akkurat nå er det litt skyer foran solen i sinnet mitt. ;)

Veit ikke om det kan kalles en leveregel, men jeg har bestemt meg for å aldri oppleve hvor sterkt lyset i en fotoboks er ;) !

❤️25.1.15❤️
Er ikke lyst lenger :p blinker bare rødt nå. Hehe

Vet ikke om jeg har noen leveregler, ikke tenkt over. Men tror på skjebnen, telles det?

Vet ikke om jeg har noen leveregler, ikke tenkt over. Men tror på skjebnen, telles det?
Det gjør jeg og. Skjer det ting er det meninga at de skal skje

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Jeg tror også på skjebnen. Sier stadig at ting skjer for en grunn.

Jeg lever litt etter denne.. "Det er bedre å angre på noe du har gjort, enn å angre på noe du ikke har gjort"

Denne blir veldig generell, driver ikke å kjører på rødt lys å slike ting..:p

Nyttårslykke<3

Mine leveregler er:
1. Elsk livet og se det positive i alt.

2. Bruk bilbelte og hold fartsgrensa, ikke kjør når man er uopplagt.

3. Ta ut alle stikk kontakter eller slå av alle sikringene i huset når det lyner og tordner.

4. Dobbeltsjekk komfyren etter bruk og hver gang man er på kjøkkenet (lillebroren min hadde vært borti komfyren før vi dro på badetur en hel dag og kom hjem til svidd og svart hus).

5. Ikke bad før 1 time etter inntak av mat.

6. Tenk logisk og fornuftig.

7. La tilfeldighetene være velkomne! (Skjebnen/karma)

Jeg lever litt etter denne.. "Det er bedre å angre på noe du har gjort, enn å angre på noe du ikke har gjort"

Denne blir veldig generell, driver ikke å kjører på rødt lys å slike ting..:p

Nyttårslykke<3
Den lever jeg å etter :p skal ikke sitte på gamlehjemmet å angre på at jeg ikke gjorde masse kule ting

Alt skjer av en grunn!

Se det positive i det.

Ikke sitt å vent på at noe skal skje. Sørg for at det skjer selv!

Termin januar 2015

Jeg trodde på skjebnen før, men det er noen ting som har skjedd som gjør at jeg ikke stoler på den lengre.
Ikke bruke for mye krefter på å tenke på det som kommer, men prøver å ta en dag av gangen og glede meg over de små tingene i livet.
Hvis jeg blir veldig utafor/irritert/stresset så teller jeg rolig til 10 og puster dypt 3 ganger
:)

Jeg legger meg aldri for å sove etter en uoppgjort krangel. Da sier jeg heller unnskyld, uansett om jeg mener det ikke var min feil. Eller prater ut til klokka fire på morgenen om det er det som trengs..klarer ikke ha slikt hengende over meg.

Jeg skal angre på noe jeg gjorde, ikke på det jeg ikke gjorde :p

Basert på hvordan livet mitt har vært så er regelene mine enkle.

1) du vet ikke når du går bort så lev livet fullt ut, ikke overplanlegg
2) se lyst på livet, det gir deg ingenting å henge med hodet

Back
Topp