Lever dere ett A4 liv?

Begynner å bli det ja, skulle bare ønske begge klarte komme seg hjem til kl 16.30 oftere... Men er jo mange som reiser i jobb osv.

Gift, to barn, det tredje på vei, stasjonsvogn og s max, hus, hund, men ikke noe gjerde.

Livet inni huset er ikke helt a4, men vi ser ganske slik ut, ja

Ganske A4 ja :) lever, for oss, det perfekte familielivet :)

Gift, ett barn, ett barn på vei, bil,katt og snart rekkehus. Eneste er vel at vi begge er studenter :p

Ganske A4 ja;) vi er gift, 1 barn (ønsker flere)hus med hvitt stakittgjerde, to biler derav 1 stasjonsvogn. Og hund selvfølgelig :)

Ja det vil jeg si :)
Har vært sammen i over 9 år, 2 barn sammen og jeg har ei bonus datter. Eget hus, stor fin suv, 2 hunder og foreløbig hvitt gjerde rundt huset ;)
Har alt vi trenger pluss en del ekstra, føler meg veldig heldig :)

Samboer, et barn, og det kommer forhåpentligvis flere etterhvert, hus med hekk, stasjonsvogn og masse hybelkaniner. Ganske så A4 ja, men kjekt det :)

Ja ganske [emoji4] vi er gift, har 2 gutter, en sedan og en stv, stort hus med hvitt (pvc) gjerde, mannen jobber 100% og jeg er hjemme [emoji4]

Nja. Ikke gift, 1 barn og en på vei, stort hus, 2 biler (en konebil og en suv), en katt. Så nærmer oss. :p

Tja..
Gift, to barn, begge har jobber, vi eier leilighet og har en Golf.

Er det innafor, selv om vi ikke eier hus enda, men leilighet? :p

Ja plutselig A4. Gift, rekkehus, et barn, 2 biler (1 stasjonsvogn), jobber begge to. Dyr ønsker vi ikke. Har gult gjerde da, vet ikke om det teller :P

Ja, kan vel si det ;) Gift, tre barn, en katt, enebolig, S-Max + en bil nr.2 (som ikke er helt A4 :P ), ingen gjerder, men hekk ;), hytte...

Hehe, nesten :p har et steingjerde da, og bare ett barn og en på vei :p

Gift, 1 barn og en på vei, 2 stasjonsvogner men leier. Leier i generasjonsbolig av svigers så er på en måte en lite hus og kjempe stor hage. Så kan vel si vi lever ut drømmen uten lån. Hehe

Hus med hage, stasjonsvogn. To voksne, et barn og en mageboer (mannens datter fra tidligere forhold bor hos mora), en hund, en katt, fast jobb.

Utadvent er vi vel A4. Innadvent er vi ikke så veldig A4. ;)

To voksne, tre barn, ingen dyr, S-Max, har kjøt hus, men ikke tatt over enda. Så nå leiger vi hus:)

Back
Topp