Lever dere ett A4 liv?

Vi henger etter med hus og gjerdet :P Men vi er en familie på snart fire, fem hvis vi regner med kattepus (og vi må jo regne med henne!). Stasjonsvogn er i boks, også trives vi foreløpig veldig godt i leilighet også altså :-)

Da jeg var liten drømte jeg om å være del av en A4-familie. Deilig å ha sin helt egen og tar det ikke for gitt❤️

Ikke helt det :p

To voksne, ett barn, suv/offroad bil, leier leilighet, ingen gjerde :p

Samboer, 1 barn, leier leilighet og har en toyota avensis stasjonsvogn :)

Mangler bare hund, men vi får låne mamma sin av og til :D

To voksne, to barn, stort hus, snart 1 stasjonsvogner og ja... Hvitt stakittjerde:laughing002 Er vel jobbene våre å ulike hobbyer som gjør at vi kanskje kan skille oss ut likevel:p

Samboere, to barn (jente og gutt), kjøpt bil i dag!!, eier en 4 roms leilighet og begge jobber i bhg :p

Jepp og jeg trives godt!

Samboer, stor rekkehusleilighet, stasjonsvogn, 1 barn + 1 på vei. Begge har fast jobb i kommunen, så vi nok ganske A4 sett utenfra. Men er opptatt av at folk må få leve slik de ønsker selv :)

leier, hus etterhvert. jeg har desverre ikke jobb akkurst nå 2 barn.... bsre en bil enda stasjonsvogn audi

Forlovet, to voksne, ett barn, en hund... Altfor liten leilighet og for liten bil, men alt går :p

Tja, ved første øyekast så ja.
Gift, tre barn tilsammen, hus på landet, hund, katt og altfor mange biler.

Samboer, venter nr 2, 2 katter, eier halvparten av en tomannsbolig, en Ford mondeo, en mini contrymann (og en gammel Toyota som vi bare ikke har kvittet oss med enda) og begge i full jobb. Er vel ganske vanlig det ja..

Da jeg var liten drømte jeg om å være del av en A4-familie. Deilig å ha sin helt egen og tar det ikke for gitt❤️

Gift, en nydelige jente, ett rekkehus i barnevennlig område og en arbeidsbil og en familie bil.
Mannen jobber på dagtid og jeg jobber som nattevakt.

Dyr har vi ikke. Min ektemann har allergi fra dyr.

Last edited:
Tja forsåvidt, 2 voksne, 2 barn, hund, hus, stor hage, 2 biler :-P mangler bare gifteringen :-)

To voksne, et barn, en katt, begge egentlig fulltidsstudenter, mannen har tilsvarende fulltidsjobb mens jeg tar noen få vakter til jeg er ferdig med studiene. Leier leilighet som er egentlig altfor liten men stor nok og mye større enn der vi bodde, har en bil som er stor nok ihvertfall :-)
Drømmer om å eie hus med stakittgjerdet da (selv om jeg absolutt ikke skulle ha det når jeg var yngre)

Tja forsåvidt, 2 voksne, 2 barn, hund, hus, stor hage, 2 biler :p mangler bare gifteringen :)
I tillegg jobber begge turnus og barna har forskjellig far, så ikke helt A4 :-P

Gift, 1 barn, 2 biler, skal til å bygge hus, håper på flere barn etterhvert

Tja ikke gift, selv om vi ser på oss selv som et gammelt ektepar. Et felles barn, prøver på nr 2, begge jobber fullt, hund, stasjonsvogn, hytte på fjellet, men ikke huseiere (ennå). Så a4 som et ugift par gjennom 8 år kan få det :)

Tjaa. Hus, katter, 1 unge. Mannen jobber mens jeg er hjemme slik at jenta slipper bhg. Vi er nok litt gammeldagse og A4 :p

Men vi har IKKE stasjonsvogn. Vi har sedan :p

Nei. Mannen har reisejobb og jeg jobber turnus. Så vi har svært få dager jeg ser på som A4.

Back
Topp