Lever dere ett A4 liv?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hvordan er egentlig hverdagen hjemme hos dere?
Er dere to voksne, 2,3 barn, stasjonsvogn, husn og hvitt stakittgjerdet?

Nja.. Gift par med ett barn, stor bil, eget hus og skigard :P

Hund, mann, stasjonsvogn, baby i magen. Mangler bare hus, så lever vi nok den "norske drømmen" :p

Leier,straks hus,jeg har 1 barn fra før,venter vårt 1 barn sammen nå,har hund og katt,en stor stasjonsvogn og en liten sedan...vil ikke si vi skiller oss ut fra noen andre.. :)

Gift. To barn. En stasjonsvogn og en arbeidsbil. Eget hus med steingarde rundt. Og en hund :p

Gift, 2 barn, 2 stasjonsvogner, småbruk, ikke hvitt stakittgjerde for ingen av oss vil male det :p men ganske A4 liv ja :) Men det er det som passer oss! :D

Gift, venter nr 2, Tesla model s og hvitt stort ( for stort) hus. Driver å skal bygge ett mindre hus på ett plan ;)

Langt i fra! Bor i kjellerleiligheten til mine foreldre med to barn. Bf bor borte da han jobber en annen plass. Vi ser hverandre i helger og ferier. Jeg har nettopp fullført en mastergrad, og måtte flytte vekk. Det gjorde også foreldre mine da pappa måtte bytte jobb. Passet fint sånn!

Har to barn, utdanning, kjæreste, og stasjonsvogn. Mangler hus og en ordning som kan gjøre at vi alle kan bo sammen ;)

På den lyse siden, elsker barna å bo i samme hus som besteforeldre og jeg får mye hjelp :)

Har etterhvert blitt ganske A4, men føles ikke sånn likevel. :)

1 voksen, 1 barn og 1 katt, leier et loft og har ikke bil. Er ikke noe A4 menneske, så ville vært unaturlig å leve et A4 liv :)

På papiret er vi vel egentlig det :
-Rekkehus, gift, to barn, katt, to biler (bla Volvo) og hytte.

To voksne, to barn, hus og snart hund. Har ikke stasjonsvogn, og det hvite stakittgjerdet rev vi til fordel for en kjedelig thujahekk. ;)

To voksne, et barn, to biler, hus og hvitt stakittgjerde :p jeg jobber turnus og han jobber dagtid

Back
Topp