Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skall in å se på vita.noMener jeg har sett noen oljer på Vita som gjør at man skal bli lettere brun i sola, men kommer ikke på hva den heter dessverre![]()
de var syndFinnes vel noen solkremer og oljer som skal gi mer farge. Men om det fungerer vet jeg ikke.![]()
Vi har en solkrem (apoteket) som skal gi hurtigere farge, mener det er enten 15 eller 30 i faktorSitter ute i solen og trenger verkligen lite færge.
Va smørar du deg med før å bli lettare brun ?finns det noet ??
Da skall eg se på apoteketVi har en solkrem (apoteket) som skal gi hurtigere farge, mener det er enten 15 eller 30 i faktor![]()
Det har jeg hørt før, men hvor mye gulrøtter må man spise for at det skal virke? Samme om de er rå eller kokte?Spis gulrøtter![]()
http://m.nettavisen.no/nyheter/spis-deg-brun/1128688.htmlDet har jeg hørt før, men hvor mye gulrøtter må man spise for at det skal virke? Samme om de er rå eller kokte?
Hvor får man kjøp det? Blir brun, men tar så himla lang tidJeg har svak hud, og har vært hos hudlege sammen med mamma da jeg var liten, og da ble vi anbefalt å prøve Bio Caroten. Mamma hadde kraftig soleksem som har helt forsvunnet. Hun tar denne betakaroten-pillen hver dag fra vårlufta kommer og har blitt mye mer herdet. Det gjør også at jeg kan oppholde meg i sola om sommeren. Har du svak hud? For da anbefales det virkelig!![]()
De aller fleste livstilsbutikker/helsekost!Hvor får man kjøp det? Blir brun, men tar så himla lang tid![]()