Lettare brun?

All song

Forumet er livet
Julibarna2014
Aprillykke 2016
Sitter ute i solen og trenger verkligen lite færge.
Va smørar du deg med før å bli lettare brun ? :) finns det noet ??

Last edited:
Finnes vel noen solkremer og oljer som skal gi mer farge. Men om det fungerer vet jeg ikke. :p

Mener jeg har sett noen oljer på Vita som gjør at man skal bli lettere brun i sola, men kommer ikke på hva den heter dessverre :o

Sololje er ikke anbefalt. Huden blir mer brent da.
Her bruker vi solkrem med faktor 15. Jeg blir fort brun, mens sønnen min tar det lengre tid med.

Piz Buin hadde hvertfall en som visstnok skulle gjøre at man ble brun raskere. Olje med faktor 6 og bilde av en gulrot utenpå. Ingen aning om den funker, for jeg er kronisk lyseblå. Skikkelig bleik og blir bare lyserød og så litt hvitere blå igjen hvis jeg soler meg, så det har jeg gitt opp ;)

Betakaroten, jeg bruker det pga soleksem at jeg blir lettere og holder meg lengre brun er bare et pluss ;)

Jeg har svak hud, og har vært hos hudlege sammen med mamma da jeg var liten, og da ble vi anbefalt å prøve Bio Caroten. Mamma hadde kraftig soleksem som har helt forsvunnet. Hun tar denne betakaroten-pillen hver dag fra vårlufta kommer og har blitt mye mer herdet. Det gjør også at jeg kan oppholde meg i sola om sommeren. Har du svak hud? For da anbefales det virkelig! :P

Jeg blir veldig fort brun og jeg bruker solfaktor 40-50 :p Men vet at noen bruker olje for å bli brune :)

Jeg har svak hud, og har vært hos hudlege sammen med mamma da jeg var liten, og da ble vi anbefalt å prøve Bio Caroten. Mamma hadde kraftig soleksem som har helt forsvunnet. Hun tar denne betakaroten-pillen hver dag fra vårlufta kommer og har blitt mye mer herdet. Det gjør også at jeg kan oppholde meg i sola om sommeren. Har du svak hud? For da anbefales det virkelig! :p
Hvor får man kjøp det? Blir brun, men tar så himla lang tid:p

Back
Topp