Lett og liten vogn

a87

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Noen som har skaffet seg en mindre vogn? Er dere fornøyd?
Vil at den skal ha god liggekomfort og ta liten plass.
Driver å lurer på det selv:)
 
Skal kjøpe babyjogger city mini gt nå tenkte jeg.. Hører så mye bra om den!! :)
 
Skal kjøpe emmaljunga scooter air. Men usikker på når, for jeg er ikke klar for å ha han vendt fra meg.
 
Skal kjøpe babyjogger city mini gt nå tenkte jeg.. Hører så mye bra om den!! :)
Har hørt mye bra om den jeg også:)
Har babyjogger city elite fra før, så usikker på om det blir for likt..
 
Skal kjøpe emmaljunga scooter air. Men usikker på når, for jeg er ikke klar for å ha han vendt fra meg.
Ja, det var jo det også. Greit å ha de vendt mot oss enda ja:) ikke hørt om den, så må sjekkes opp :)
 
Har ingen erfaring med bugaboo selv. Er de veldig dyre ?
De er ganske dyre. Jeg kjøpte min brukt for 5500kr, men da fulgte det med bag, og vognen var som ny. Du får kjøpt den brukt til en god del mindre. Det er en trille da, ikke en fullverdig sportsvogn.
 
De er ganske dyre. Jeg kjøpte min brukt for 5500kr, men da fulgte det med bag, og vognen var som ny. Du får kjøpt den brukt til en god del mindre. Det er en trille da, ikke en fullverdig sportsvogn.
Jeg har allerede to vogner, så er en trille jeg skal kjøpe nå. Så vil ikke bruke alt for mye penger heller.
 
Jeg har kjøpt babyen yoyo+ og er strålende fornøyd! Tar liten plass(kan ha den med som håndbagasje på fly) og lille ligger godt i den. Har brukt bagdelen frem til nå, men har byttet til sportsdelen og han er like fornøyd nå det er en trille, så dårlig med demping etc, men har funket fint når jeg har måtte gå på brostein feks.
 
Jeg kjøpte bugaboo bee brukt til 3000 og er strålende fornøyd! Der er absolutt ingen sportsvogn og fungerer veldig dårlig på f.eks grus, men til sitt bruk er den overlegen.
783993becd180e93a04698bcb31e06f7
 
Vi har Stokke Trailz og føler ikke noe stort behov for ekstravogn. Den er så lett og grei som sportsvogn. Har arvet en 4ME Fusion+, trehjuling som jeg regner med dekker paraplytrillebehovet etterhvert :)
 
Jeg kjøpte bugaboo bee brukt til 3000 og er strålende fornøyd! Der er absolutt ingen sportsvogn og fungerer veldig dårlig på f.eks grus, men til sitt bruk er den overlegen.
783993becd180e93a04698bcb31e06f7
Det var et ekkelt bilde å legge ut :p Ble jo IKKE misunnelig i det hele tatt, da ;) :p

Er babyen vendt mot deg? Smart vogn!

Og kos dere!! :D
 
Last edited:
Jeg kjøpte bugaboo bee brukt til 3000 og er strålende fornøyd! Der er absolutt ingen sportsvogn og fungerer veldig dårlig på f.eks grus, men til sitt bruk er den overlegen.
783993becd180e93a04698bcb31e06f7
Den ser jo genial ut til sydenbruk!
 
Jeg kjøpte bugaboo bee brukt til 3000 og er strålende fornøyd! Der er absolutt ingen sportsvogn og fungerer veldig dårlig på f.eks grus, men til sitt bruk er den overlegen.
783993becd180e93a04698bcb31e06f7
Ser super ut den da. Kjekk å ta med seg til syden :)
Hvor lenge kan den brukes?
 
Det var et ekkelt bilde å legge ut :p Ble jo IKKE misunnelig i det hele tatt, da ;) :p

Er babyen vendt mot deg? Smart vogn!

Og kos dere!! :D
Hehe, jeg måtte bare der jeg satt:p Har vært veldig fornøyd med vognen her nede..

Babyen er vendt mot meg ja, den kan snus begge veier :) men funker best forover til større barn siden det er der fotbrettet er..
 
Ser super ut den da. Kjekk å ta med seg til syden :)
Hvor lenge kan den brukes?
Tipper den kan brukes frem til 3 år(eller så lenge de trenger vogn), alt etter lengden på barnet selvfølgelig. 17kg står som anbefalt max vekt. I tillegg kan du ha søskenbrett til den..
 
Helt topp! Spesielt mtp solkalesjen som vi har på her..
Er det UV-beskyttelse i den?
Vi har noe lignende på Trailz'en som er genial, men den der ser enda bedre ut!
Denne har SPF50:ImageUploadedByBV Forum1465217981.812716.jpg
 
Back
Topp