Let's talk about sex

Jeg er så følsom at det er nesten vondt å ha sex! Mannen må være yderst forsiktig.. Tynne slimhinner gjør at det kjennes ut som gnagssår etterpå:( Og orgasmen får meg nesten til å gråte, helt sykt! Blir ofte til at jeg nøyer meg med å tilfredsstille mannen.. Såsexlivet er ikke på topp akkurat:(

"godt" å høre at jeg ikke er alene, men kipt at andre sliter også selvfølgelig. Jeg må stoppe orgasmer nå jeg, det klarer jeg ikke, gjør så vondt. Føler vi bare hører om den fantastiske sexen vi kan ha i andre trimester. Har ikke vært en sjarmetappe på noe som helst vis for meg så langt i hvert fall :p

Hahahaha :p
Uff kan ikke bli verre enn da jeg skulle ta ut spiralen. Legen min ( mann på 60) tok den ut.. Å triumferte så fint: åh ja.. Se sånn ser den ut når den er ute :o trodde Jeg skulle dø :p
Masse lykke til hos legen i dag :D håper det får fint

Haha, hadde deua! Da jeg var hos gynekolog sist var det en klein, ung sykepleier student. Han rødma av alt. Gi meg de heller de med erfaring som likeså kunne ha sett på armer og bein.

"godt" å høre at jeg ikke er alene, men kipt at andre sliter også selvfølgelig. Jeg må stoppe orgasmer nå jeg, det klarer jeg ikke, gjør så vondt. Føler vi bare hører om den fantastiske sexen vi kan ha i andre trimester. Har ikke vært en sjarmetappe på noe som helst vis for meg så langt i hvert fall :p
Nei det derre " ekstra følsomhet gir fantastisk sex" kan ta seg en bolle! ;)

Jeg opplevde først i går at jeg fikk sikkelig svie og hovnet opp der nedentil etter sex. Jeg kommer ikke til å ha det på en lang stund merker jeg.. Utrolig vondt å sitte også.. Disse slimhinnene er ikke noe man kan styre altså! Men fyameg så VONDT :(

Har aldri blødd og alt er helt som normalt på den fronten, men er jo veldig forskjellig fra person til person.. ei venninne av meg blødde hver gang etter sex men alt var helt fint :) eneste jeg irriterer meg over er å pusse tennene som nevnt over, blør hver gang! og får også mye lettere blåmerker enn tidligere -.-

Back
Topp