Let's talk about sex

Amber

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Føler vi er over det å spør om kleine ting, så - andre som blør etter sex? Jeg gjør det hver eneste gang nå, syns det er litt rart. Blir også veldig fort sår. Vet det blir mer følsomt i skjeden når en er gravid, men så følsomt at en begynner å blø? :p

Er det ikke noe med tynne slimhinner eller noe sånnt? Samme som at noen blør lettere når de pusser tenner eller snyter nesa tenker jeg. :) kan være jeg er på bærtur altså!

Jeg er også veldig følsom, og blir fort sår. Men blør gjør jeg ikke. Annet enn I tannkjøtt å nesa..... gah :D :p

det er vi over for lengst ja :P synts jeg hvertfall :)

jeg blødde ver gang helt i begynnelsen :) men ikke noe nå :) det er helt normalt da :)

Jeg er også veldig følsom, og blir fort sår. Men blør gjør jeg ikke. Annet enn I tannkjøtt å nesa..... gah :D :p

Jeg blødde også heftig neseblod her en dag. Så klart var jeg på kino også, kom blod overalt for jeg så jo ingenting. Før har jeg kun blødd neseblod om jeg har blåst litt hardt, men nå bare begynte det. De der hormonene altså :p begynner å bli litt lei av å ha så lite kontroll over kroppen min, haha

Er det ikke noe med tynne slimhinner eller noe sånnt? Samme som at noen blør lettere når de pusser tenner eller snyter nesa tenker jeg. :) kan være jeg er på bærtur altså!

Det stemmer nok :) hormonene gjør mye med oss. Syns bare det er så rart å blø sååå lett.

Ikke gjort det dette svangerskapet, men sist svangerskap ja...

det er vi over for lengst ja :P synts jeg hvertfall :)

jeg blødde ver gang helt i begynnelsen :) men ikke noe nå :) det er helt normalt da :)

Det går vel over. Skal være ærlig å si at vi nylig har begynt med sengekos igjen, jeg har vært så mye dårlig så har blitt lite av det før de siste ukene :p så er vel kanskje som å begynne på ny igjen, haha.

Jeg blødde også heftig neseblod her en dag. Så klart var jeg på kino også, kom blod overalt for jeg så jo ingenting. Før har jeg kun blødd neseblod om jeg har blåst litt hardt, men nå bare begynte det. De der hormonene altså :p begynner å bli litt lei av å ha så lite kontroll over kroppen min, haha
Huff. Så typisk . :p :D Det er noen bakdeler med denne "tilstanden" også :D

Ikke hatt en eneste blødning siden januar :) men jeg sliter med å få samboeren til å ha sex med meg! Han synes det er ubehagelig nå siden babyen ligger inni magen, og han kan se magen så tydelig nå!

Har ikke hatt blødninger :-) . Men er blitt veldig følsom nedentil og blir fort sår. Selv om jeg er våt så føles det ut som gnagsår etterpå, så har måttet tatt i bruk litt extra glid for at det skal bli behagelig.
Også har jeg slitt litt med at siden jeg ble gravid får jeg veldig fort sopp, samtidig som jeg har stort svetteproblem i lysken. Svetter like mye der som andre gjør under armene, så har ikke jeg med extra undertøy på jobb ender det med sopp. å det har jo satt litt stopper for sex da :-/

Urk - signerer denne. Skremte jo vettet av typen etter å ha snytt meg og kastet papiret i do. Han trodde jo jeg hadde begynt å blø fra andre steder (i starten vel og merke) og fikk jo helt fnatt.

Herlig hva denne kroppen får til..

Back
Topp