Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er også veldig følsom, og blir fort sår. Men blør gjør jeg ikke. Annet enn I tannkjøtt å nesa..... gah![]()
![]()
Er det ikke noe med tynne slimhinner eller noe sånnt? Samme som at noen blør lettere når de pusser tenner eller snyter nesa tenker jeg.kan være jeg er på bærtur altså!
det er vi over for lengst jasynts jeg hvertfall
jeg blødde ver gang helt i begynnelsenmen ikke noe nå
det er helt normalt da
![]()
åååh tannkjøttet er noe drit :O blør jo av ingenting :OJeg er også veldig følsom, og blir fort sår. Men blør gjør jeg ikke. Annet enn I tannkjøtt å nesa..... gah![]()
![]()
Ikke gjort det dette svangerskapet, men sist svangerskap ja...
Kanskje mer vanlig med første? Ikke vet jeg, men normalt er det visst.
heheheheDet går vel over. Skal være ærlig å si at vi nylig har begynt med sengekos igjen, jeg har vært så mye dårlig så har blitt lite av det før de siste ukeneså er vel kanskje som å begynne på ny igjen, haha.
Huff. Så typisk .Jeg blødde også heftig neseblod her en dag. Så klart var jeg på kino også, kom blod overalt for jeg så jo ingenting. Før har jeg kun blødd neseblod om jeg har blåst litt hardt, men nå bare begynte det. De der hormonene altsåbegynner å bli litt lei av å ha så lite kontroll over kroppen min, haha
I know... haha. Ser ut som jeg har fått juling I kjeften når jeg spytter I vaskenåååh tannkjøttet er noe drit :O blør jo av ingenting :O
hahahha jaI know... haha. Ser ut som jeg har fått juling I kjeften når jeg spytter I vasken![]()
![]()

Jeg er også veldig følsom, og blir fort sår. Men blør gjør jeg ikke. Annet enn I tannkjøtt å nesa..... gah![]()
![]()