Let's hook up! ;)

Bah - kan dere ikke alle bare flytte til Sandnes? :D

Jeg bor jo ved Oslo, så stemmer for treff her! :) ...med barna - jeg vil treffe Asle, Hermine, Eskild, Emmeth, Anette og alle de andre skjønne små!

Oslo er sikkert det enkleste for de fleste, men jeg er med de fleste steder. Men å ordne billige hotellrom er nok vanskeligere i oslo enn tr.heim f.eks...

Det er nok billigere med hotell i tr.heim ja:-)

Overnatting er nok billigst i Tr.heim ja.
Nei, for oss er det hipp som happ.
Noen har kanskje overnattingsmuligheter noen steder også?
For å være helt ærlig har jeg veldig lyst til å treffe alle ungene også, jeg da :D

Ja det hadde vært kjempegøy, men er redd jeg kanskje ikke får blitt med hvis det blir i Oslo så fall, får se:-)

Det går jo an å ha en avstemning etterhvert?

Eller så får vi ta to treff - ett i Oslo og ett i Trondheim ;)

Hehehe kanskje det ja:-)

IrisM: Tar du i mot en "liten" barselgruppe du da? :p

Engasjerte damer!! Hehe.. Om det blir treff begge stedene, så bli det mest sannsynlig Trondheim på meg. Enklere å ta med seg vesla på en liten biltur enn på fly.

Engasjerte damer!! Hehe.. Om det blir treff begge stedene, så bli det mest sannsynlig Trondheim på meg. Enklere å ta med seg vesla på en liten biltur enn på fly.
Skjønner jeg godt ;)

Kjekt å kunne kjøre ja:-)

Jeg er med begge plasser og jeg;):D Kan godt ha med unga begge gangene, bare koselig det:) Vil også gjerne se alle de små herlige septemberbebissene:D

Ja kan godt ha med Simone :-) jeg jobber på hotell så blir d treff så kan jeg prøve å få litt billigere rom til oss :-) det er ikke umulig å få det til i oslo heller :-) ellers er det flott i ålesund, men altfor tungvint å fly hit for de som ikke bor i oslo, tr.heim, bergen eller stavanger...synst nå jeg da ;-)

Back
Topp