Let's hook up! ;)

Inntil 5/6 mai har jeg helt sikkert permisjon hverfall, men etter det vet jeg ikke 100% sikkert når jeg kan. Når tenker folk egentlig at det passer?

Nå skal sambo opereres på mandag og da blir han gående på krykker igjen fram til slutten av april også skal han ikke gå på benet uten krykker før etter noen ukers tid. Så fra midten av mai kan jeg:) Men jeg kan bli med på ett seinere treff og jeg:)

Må man ha med seg egen bilstol for å ta buss?
nei, man kan leie av busselskapet. Men må reservere/bestille på forhånd! Da det blei buss for tog fra Oslo S til Tønsberg sist vi var ute å reiste måtte jeg ha snuppa på fanget fordi vi ikke hadde bestilt bilstol (akkurat som om vi hadde planlagt buss for tog :mad: ) Synes det var litt skummelt da! o_O

nei, man kan leie av busselskapet. Men må reservere/bestille på forhånd! Da det blei buss for tog fra Oslo S til Tønsberg sist vi var ute å reiste måtte jeg ha snuppa på fanget fordi vi ikke hadde bestilt bilstol (akkurat som om vi hadde planlagt buss for tog :mad: ) Synes det var litt skummelt da! o_O
What?! Hadde jeg aldri turt!

var enten det eller å bli stående på oslo s med en hylvrælende baby... :oops:

Hadde ikke vært aktuelt altså. NSB hadde bare måttet få tak i sete, ferdig snakka :p
Det er jo ikke som om setene ikke finnes, bare fordi man ikke har bestilt på forhånd...

Ikke "ferdig snakka!" til deg, altså, men til NSB :p

Føler der er litt stress med å reise i tilfelle man havner i en slik situasjob. Da trives jeg best med egen bil der jeg har bilstol klar liksom..:)

Har aldri tenkt at det er nødvendig med bilstol i buss... Men jeg reiste nok bare med tog når storebror var liten. Blir mest lokalbuss på meg.

Har aldri tenkt at det er nødvendig med bilstol i buss... Men jeg reiste nok bare med tog når storebror var liten. Blir mest lokalbuss på meg.
Bybuss er jo en ting, men å kjøre buss på lengre strekninger uten å sikre ungene er uaktuelt for meg!

IrisM: Tar du i mot en "liten" barselgruppe du da? :p
Hehe... :D Kunne alltids åpnet hjemmet mitt for en gjeng, men jeg bor jo på Nesodden, så da blir det fort en time ekstra reisevei.

Ta flytoget da, vel..? Jeg bor forresten veldig nærme Oslo, så jeg vil fjerne være med! :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Huff, jeg har slett ikke tenkt på det der altså, det meg jeg finne ut av.

Føler der er litt stress med å reise i tilfelle man havner i en slik situasjob. Da trives jeg best med egen bil der jeg har bilstol klar liksom..:)
vanskelig å reise med egen bil når man skal fra tromsø til tønsberg...på kortere tid enn ei uke :p

Huff, jeg har slett ikke tenkt på det der altså, det meg jeg finne ut av.
hvis man tar tog slipper man jo det problemet, men planlegger du å ta buss bør du nok sjekke det ut på forhånd! ;)

for øvrig kunne jeg tenkt meg treff før permisjonen går ut i juni :rolleyes:

Back
Topp