Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
nei, man kan leie av busselskapet. Men må reservere/bestille på forhånd! Da det blei buss for tog fra Oslo S til Tønsberg sist vi var ute å reiste måtte jeg ha snuppa på fanget fordi vi ikke hadde bestilt bilstol (akkurat som om vi hadde planlagt buss for togMå man ha med seg egen bilstol for å ta buss?
What?! Hadde jeg aldri turt!nei, man kan leie av busselskapet. Men må reservere/bestille på forhånd! Da det blei buss for tog fra Oslo S til Tønsberg sist vi var ute å reiste måtte jeg ha snuppa på fanget fordi vi ikke hadde bestilt bilstol (akkurat som om vi hadde planlagt buss for tog) Synes det var litt skummelt da!
![]()
var enten det eller å bli stående på oslo s med en hylvrælende baby...What?! Hadde jeg aldri turt!
var enten det eller å bli stående på oslo s med en hylvrælende baby...![]()
Bybuss er jo en ting, men å kjøre buss på lengre strekninger uten å sikre ungene er uaktuelt for meg!Har aldri tenkt at det er nødvendig med bilstol i buss... Men jeg reiste nok bare med tog når storebror var liten. Blir mest lokalbuss på meg.
Hehe...IrisM: Tar du i mot en "liten" barselgruppe du da?![]()
nei, man kan leie av busselskapet. Men må reservere/bestille på forhånd! Da det blei buss for tog fra Oslo S til Tønsberg sist vi var ute å reiste måtte jeg ha snuppa på fanget fordi vi ikke hadde bestilt bilstol (akkurat som om vi hadde planlagt buss for tog) Synes det var litt skummelt da!
![]()
vanskelig å reise med egen bil når man skal fra tromsø til tønsberg...på kortere tid enn ei ukeFøler der er litt stress med å reise i tilfelle man havner i en slik situasjob. Da trives jeg best med egen bil der jeg har bilstol klar liksom..![]()
hvis man tar tog slipper man jo det problemet, men planlegger du å ta buss bør du nok sjekke det ut på forhånd!Huff, jeg har slett ikke tenkt på det der altså, det meg jeg finne ut av.
Klart det! Jeg tenkte mer generelt. .vanskelig å reise med egen bil når man skal fra tromsø til tønsberg...på kortere tid enn ei uke![]()