Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må jo ha babyene med, er jo morsomt å få se de liveHvordan gjor dere det da? Tok dere med barna eller blei det et voksent møte? Jeg kan godt gå for sistnevnte, for å gjøre reisen enklere. For min del klarer jeg å komme meg både til Trondheim og Oslo, men regner med at der er enklest for de fleste å komme set til hovedstaden.![]()
Hehe.. Ja, ikke sant.Må jo ha babyene med, er jo morsomt å få se de live![]()
Ja du får ikke direktefly til bartebyen??Oslo er for øvrig eneste aktuelle møtestedet for meg![]()
Man reiser uten, trenger ikke bilstol i oslo velHehe.. Ja, ikke sant.
Men hvordan gjør man det med bilstol da? Sender man med det, eller reiser man uten?![]()
Nei, må innom bodø daJa du får ikke direktefly til bartebyen??
Åo.. Reiser ikke i storbyer så mye, så jeg har veldig lite peiling. Hehe.Man reiser uten, trenger ikke bilstol i oslo velvi bruker tog, og skal man ta buss kan man forhåndsbestille bilstol i bussen;-)
Man reiser uten, trenger ikke bilstol i oslo velvi bruker tog, og skal man ta buss kan man forhåndsbestille bilstol i bussen;-)
Mulig det er lurt å finne en dato snart, for å få billigst billetter og hotell..Skal vi bestemme oss for oslo eller ta en avstemming så kan vi finne en dato når der føler for det?
Mulig det er lurt å finne en dato snart, for å få billigst billetter og hotell..
Også er det vek hotellrabatter for Coop-og LO-medlemmer. Vert å sjekke ut..Det er sant![]()
Også er det vek hotellrabatter for Coop-og LO-medlemmer. Vert å sjekke ut..![]()
Er hvis man skal langdistanse daVisste ikke at man bruker bilstol på buss jeg. Mener du lengre strekninger da? Ser for meg 12 mødre med like mange barn med bilstolet på bussen nå jeg ;-p
Må man ha med seg egen bilstol for å ta buss?
Ikke bybuss, men lengere distanser ville jeg sjekket med busselskapet om de hadde!