Let's hook up! ;)

Kan hende jeg tar med min kjære om det blir flytur så kan han kose seg med sine venner :-)

Hvordan gjor dere det da? Tok dere med barna eller blei det et voksent møte? Jeg kan godt gå for sistnevnte, for å gjøre reisen enklere. For min del klarer jeg å komme meg både til Trondheim og Oslo, men regner med at der er enklest for de fleste å komme set til hovedstaden. :)
Må jo ha babyene med, er jo morsomt å få se de live;)

Oslo er for øvrig eneste aktuelle møtestedet for meg:p

Hehe.. Ja, ikke sant.:)
Men hvordan gjør man det med bilstol da? Sender man med det, eller reiser man uten?:confused:
Man reiser uten, trenger ikke bilstol i oslo vel:p vi bruker tog, og skal man ta buss kan man forhåndsbestille bilstol i bussen;-)

Man reiser uten, trenger ikke bilstol i oslo vel:p vi bruker tog, og skal man ta buss kan man forhåndsbestille bilstol i bussen;-)

Visste ikke at man bruker bilstol på buss jeg. Mener du lengre strekninger da? Ser for meg 12 mødre med like mange barn med bilstolet på bussen nå jeg ;-p

Skal vi bestemme oss for oslo eller ta en avstemming så kan vi finne en dato når der føler for det?

Også er det vek hotellrabatter for Coop-og LO-medlemmer. Vert å sjekke ut..:)

Jepp :-) det er lurt å sjekke litt rundt :-) choice hotellene har ofte lavprisrom også :-)

Hvordan får man til en avstemming da? Og hvor mange er vi som er interessert? Mista oversikten jeg..

Visste ikke at man bruker bilstol på buss jeg. Mener du lengre strekninger da? Ser for meg 12 mødre med like mange barn med bilstolet på bussen nå jeg ;-p
Er hvis man skal langdistanse da:p type oslo tønsberg;)

Må man ha med seg egen bilstol for å ta buss?

Jeg kan ikke før om 2 måneder, dessverre, men da får jeg bli med en annen gang;)

Back
Topp