Letrozol!

Oi så gøy at vi ligger likt :) her har jeg ikke testet noe som helst, jeg har testet som en galning i mine tidligere Pp'er og gått helt ned i kjeller'n av hver eneste negativ test så jeg beskytter meg selv ved å ikke teste :sorry: Så spennende med svak strek, håper for deg at den blir sterkere:happy: Har du noen symptomer? på at du er gravid?
Veldig mye murringer, og litt stikking nederst i magen. Mye sliten og trøtt. Også kjente jeg meg litt kvalm i går kveld og i dag tidlig.
 
Jeg har brukt letrozol. Først en pp med enkel dose, fikk ikke EL. Deretter dobbel dose en pp og ble gravid. Det endte i en sa, ventet over en mnd med vanlig mens etter blødning, så på pp 2 med dobbel dose ble jeg gravid igjen og er nå i uke 28:) så med andre ord, på tre pp med dobbel dose ble jeg gravid to ganger:) jeg har slitt med lange sykluser og dårlig EL av meg selv, så letrozol var hvertfall helt gull for meg:) jeg fikk ganske sterke EL smerter på letrozol, har ikke merka noe til det før. Jeg fikk forresten også UL ca på dag 12 for å sjekke om EL var på gang, hvis du ikke har fått det kan det være en idé å be om det:) evt blodprøver for å sjekke om EL har vært ca cd 22:)
 
Jeg har brukt letrozol. Først en pp med enkel dose, fikk ikke EL. Deretter dobbel dose en pp og ble gravid. Det endte i en sa, ventet over en mnd med vanlig mens etter blødning, så på pp 2 med dobbel dose ble jeg gravid igjen og er nå i uke 28:) så med andre ord, på tre pp med dobbel dose ble jeg gravid to ganger:) jeg har slitt med lange sykluser og dårlig EL av meg selv, så letrozol var hvertfall helt gull for meg:) jeg fikk ganske sterke EL smerter på letrozol, har ikke merka noe til det før. Jeg fikk forresten også UL ca på dag 12 for å sjekke om EL var på gang, hvis du ikke har fått det kan det være en idé å be om det:) evt blodprøver for å sjekke om EL har vært ca cd 22:)
Jeg har brukt letrozol. Først en pp med enkel dose, fikk ikke EL. Deretter dobbel dose en pp og ble gravid. Det endte i en sa, ventet over en mnd med vanlig mens etter blødning, så på pp 2 med dobbel dose ble jeg gravid igjen og er nå i uke 28:) så med andre ord, på tre pp med dobbel dose ble jeg gravid to ganger:) jeg har slitt med lange sykluser og dårlig EL av meg selv, så letrozol var hvertfall helt gull for meg:) jeg fikk ganske sterke EL smerter på letrozol, har ikke merka noe til det før. Jeg fikk forresten også UL ca på dag 12 for å sjekke om EL var på gang, hvis du ikke har fått det kan det være en idé å be om det:) evt blodprøver for å sjekke om EL har vært ca cd 22:)
Gratulerer, så stas med bebis i magen :happy: får sjekket om eggløsning er på gang hos min gynekolog derfor jeg fikk eggløsning sprøyte itilleg. Håper jeg er like heldig som deg og blir gravid :happy:
 
Veldig mye murringer, og litt stikking nederst i magen. Mye sliten og trøtt. Også kjente jeg meg litt kvalm i går kveld og i dag tidlig.
Har du testet? jeg gikk på en smell idag og testet, den var helt blenda som forventet egentlig. Jeg har ALDRI fått positiv test, ikke svakt engang, ja ja får bare vente på TR!
 
Har du testet? jeg gikk på en smell idag og testet, den var helt blenda som forventet egentlig. Jeg har ALDRI fått positiv test, ikke svakt engang, ja ja får bare vente på TR!
Ja testa i går. Blenda. Men gyn. Sendte mld i dag og skrev at blodprøven viste at jeg har hatt el og burde teste til helga. Så har jeg vært litt kvalm, sliten, svimmel, ømme nippler og murringer, så tror nesten at jeg er gravid.. men skal teste imrg!
 
Jeg blei gravid på Letrozol og metformin på 1pp! Så vi var veldig heldig. Nå er lillemann 4,5 mnd ❤️ Men jeg hadde ingen bivirkninger. Gjerne litt kvalm av metformin, men det er jo verdt det ;)
Ønsker deg masse masse lykke til! ❤️
 
Back
Topp