Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal ta min første tabelett på tirsdag å jeg fikk ingen beskjed om at jeg motte på ulMå man på UL når man går på letrozol/femar? Jeg er bortreist rundt tiden jeg skulle vært på UL, men håper jeg får lov å ta runden med letrozol allikevel.
Jeg skal ikke på ul,bruker el tester for å finne elMå man på UL når man går på letrozol/femar? Jeg er bortreist rundt tiden jeg skulle vært på UL, men håper jeg får lov å ta runden med letrozol allikevel.
Jeg skal på ul dag 12. Men jeg også tester etter el. Men på fertilitetsklinikken i Porsgrunn så bare satt de meg opp på ul time. Uten spørsmål egentlig. Kunne egentlig ønske jeg slapp for er 2,5 time å kjøre ditMå man på UL når man går på letrozol/femar? Jeg er bortreist rundt tiden jeg skulle vært på UL, men håper jeg får lov å ta runden med letrozol allikevel.
Oi såpass tidlig ja! Man burde sikkert starte og teste tidligere etter el når man går på letrozol da. Jeg pleier å ha el dag 18 på når jeg har hatt stabile sykluserJeg tror jeg har hatt EL på dag 8 jeg.. Etter trippel letrozol. Blir spennende å se på onsdag merker jeg, ultralyd kl 10:20![]()
Oi såpass tidlig ja! Man burde sikkert starte og teste tidligere etter el når man går på letrozol da. Jeg pleier å ha el dag 18 på når jeg har hatt stabile sykluser![]()
Tror ikke det, er større sjanse med pergo..med letrozol er det ett egg som regel som modnesNoen som vett om sjangsen for tvillinger øker når man tar letrozol?har ett stort ønske om tvillinger
hehe
Jeg skal ta min første tabelett på tirsdag å jeg fikk ingen beskjed om at jeg motte på uljeg bruker el tester sjøl for å finne el, kan tenke meg det e derfor noen går på ul for å se at di får el
Jeg skal ikke på ul,bruker el tester for å finne el![]()
Jeg skal på ul dag 12. Men jeg også tester etter el. Men på fertilitetsklinikken i Porsgrunn så bare satt de meg opp på ul time. Uten spørsmål egentlig. Kunne egentlig ønske jeg slapp for er 2,5 time å kjøre dit
Lykke til hos gyn, gi en oppdatering her da![]()
Lykke til videre,håper det ordner seg snartBle ingen resept foreløpig. Han ville se an syklus i 2-3 måneder nå- da han tydelig så at en folikkel gjorde seg klar for el nå.
Men han ville gi Femar dersom syklus ikke var regelmessig. Også skal vi ta en sædprøve...
Var en super gyn, som tok meg på alvor.. Godt for sjelahehe
Lykke til til resten av dere![]()
Kjekt det da. Bedre å sjekke om el faktisk skjer. Jeg regner med min ul er endel tidligere enn el. I normale sykluser har jeg jo ikke el før dag 18. Og i de siste har syklusene bare blitt lenger og lenger. Ul dag 12 nåTakk for svar alle sammen. Snakket med gyn nå og jeg slapp å ta ul. men de ville gjerne at jeg kom for en blodprøve på cd20 for å se om egget slapp – og jeg fikk beskjed om å bruke el-tester.![]()
Jeg har ikke hatt noen bivirkninger, gått på tre kurer tilsammen, den siste resulterte i en vakker datter på litt over åretSkal begynne på tabelettene imorgen. Kjenner jeg både gruer å gleder megvil se veldig ha en ny spire som sitter hele svangerskapet denne gangen etter 1 1/2 år med prøving, satt å så på baby ting idag å kjente eggstokkene begynte å klø
noen som har fått noen bivirkninger av letrozol? Hvor lang syklus hadde dere før dere tok tabelettene? Når fikk der el? Hvilken cd begynte dere å teste etter el?
håper på svar
![]()
Tar du også 1 tabelett 2 ganger dagli? Tenkte jeg tar enn når jeg våkner å en lenger utpå dagenJeg har ikke hatt noen bivirkninger, gått på tre kurer tilsammen, den siste resulterte i en vakker datter på litt over åretBle gravid på den første også men mistet i uke 6..jeg har hatt veldig uregelmessige og lange sykluser, på femar hadde jeg el på cd 18-20, det er korte sykluser i min verden
Så begynne å teste etter el rundt cd 14 tenker jeg,bare for å være sikker
Nå er vi igang med prøving på nr 2,dette er første pp med letrozol![]()
Jeg tar bare en tbl på morgenen, har hatt god effekt med enkel kur så fortsetter med detTar du også 1 tabelett 2 ganger dagli? Tenkte jeg tar enn når jeg våkner å en lenger utpå dagenhar ikke fått beskjed om at jeg må ta di med mat eller noe så usikker på akkuratt det
håper på el rundt cd 14, hadde syklus på 35 dager denne gangen. Så begynner å teste etter el på cd 12 bare for å være sikker
gynekologen min mente det va nokk å bare ta 1 el test til dagen på morningen. Har 20 el tester liggende så håper det er nokk
![]()
Skal begynne på tabelettene imorgen. Kjenner jeg både gruer å gleder megvil se veldig ha en ny spire som sitter hele svangerskapet denne gangen etter 1 1/2 år med prøving, satt å så på baby ting idag å kjente eggstokkene begynte å klø
noen som har fått noen bivirkninger av letrozol? Hvor lang syklus hadde dere før dere tok tabelettene? Når fikk der el? Hvilken cd begynte dere å teste etter el?
håper på svar
![]()