Letrozol erfaring

Blitt gravid de fire gangene jeg har tatt letrozol. To endte i SA rundt uke 5/6, to endte i døtrene mine. Med lillesøster måtte jeg ha dobbelt dose. Eggløsning før piller var på alt fra dag 20-45, eggløsning med piller var dag 15 (lillesøster), 16, 17 og 22 (storesøster). Tok progesteron i tillegg fordi syklusene var defekte ❤️ Masse lykke til!

Jeg har blitt dårlig med influensa eller noe. Mistenker også covid… så jeg er skikkelig spent på om medisinen vil kunne funke i en syk kropp? Eller at el blir skikkelig forskjøvet som tidligere? Nå må jeg teste etter den… :sorry:

En liten oppdatering
Fikk endelig tlf fra legen med svar på progesteronmålingen jeg hadde forrige mandag. Jeg har hatt eggløsning! :happy093
Så nå må jeg vente å se om det blir en ordentlig mens ut av de småblødningene jeg har, eller om det viser seg å være festeblødning. Har hatt bare ”spotting“ siden fredag.

En liten oppdatering
Fikk endelig tlf fra legen med svar på progesteronmålingen jeg hadde forrige mandag. Jeg har hatt eggløsning! :happy093
Så nå må jeg vente å se om det blir en ordentlig mens ut av de småblødningene jeg har, eller om det viser seg å være festeblødning. Har hatt bare ”spotting“ siden fredag.
Spennende :angelic:

Tok siste tablett igår morges og kjenner godt st kroppen driver med noe. Supernegativ eggløsningstest foreløpig

Krysser fingrene for at den blir positiv i løpet av dagene som kommer! :joyful:
Hadde vært gøy å få det før heller enn siden! Har ikke noe særlig å si mtp innsett uansett, men har et aaaldri så lite håp om at kanskje det kan bli en naturlig baby i tillegg til an liten ivf-baby :gen045

Ja..! :angelic:
Har tatt X antall gtester siste uka da, alle like negative. Men jeg har fortsatt vondt i nipplene, så har fortsatt et lite håp. Hvordan går det med deg?
Kjenner til testegalskapen :hilarious:
Jeg tok siste tablett i går, og føler jeg er litt oppblåst i dag faktisk. Så startet å teste etter el da. Blir jo litt usikker siden jeg er kjempe forkjøla, men håper kanskje el kan komme litt tidligere alikevell :smiley-angelic001

Jeg tok siste tablett i går, og føler jeg er litt oppblåst i dag faktisk. Så startet å teste etter el da. Blir jo litt usikker siden jeg er kjempe forkjøla, men håper kanskje el kan komme litt tidligere alikevell :smiley-angelic001
Det er jo så spennende å gå å vente både på el og på g-testinga etterhvert :dead:
Jeg må innrømme at jeg har nok ikke vært den beste å bo med de siste månedene.. Særlig den siste måneden har lunta mi vært ekstremt kort, i tillegg til at jeg har hatt prøvinga i tankene nesten 24/7.. Var veldig godt å få høre i dag at jeg har hatt el, og at sinnstilstanden min til en viss grad kan forklares med hormonforandringer..:bag::hilarious:

Samme her :cat:
Det er jo så spennende å gå å vente både på el og på g-testinga etterhvert :dead:
Jeg må innrømme at jeg har nok ikke vært den beste å bo med de siste månedene.. Særlig den siste måneden har lunta mi vært ekstremt kort, i tillegg til at jeg har hatt prøvinga i tankene nesten 24/7.. Var veldig godt å få høre i dag at jeg har hatt el, og at sinnstilstanden min til en viss grad kan forklares med hormonforandringer..:bag::hilarious:
Jeg har vært rett slitsomt å bo med i det siste:angelic:

Jeg tok første dose letrozol 5/3, siste 9/3 (Cd 7) var på ul 13/3 (Cd 11) og der fant vi en fin ledende follikel på 18mm! Så vil si jeg har hatt god effekt. Satt ovitrelle i dag og el da antakelig på torsdag (16/3, Cd 14) som er mer «innafor» enn med el på Cd 20, 30 eller 40! :happy:
Fantastisk!! :joyful:

Da har endelig TR kommet etter en uke med spotting! :joyful: Jeg er egentlig bare glad for at jeg får en runde med blødning før en evt graviditet.. føler liksom at det ryddes litt i livmora! Haha! Det vil også si at det ikke blir 2023-baby på oss, men da vi allerede var et desemberbarn blir det helt greit å kanskje heller få et barn på nyåret <3

Da har endelig TR kommet etter en uke med spotting! :joyful: Jeg er egentlig bare glad for at jeg får en runde med blødning før en evt graviditet.. føler liksom at det ryddes litt i livmora! Haha! Det vil også si at det ikke blir 2023-baby på oss, men da vi allerede var et desemberbarn blir det helt greit å kanskje heller få et barn på nyåret <3
Lykke til i neste pp :Heartred

Har hatt litt tydelige streker, som hvert fall har vistes. Men nå bare… ja, hva skjer liksom? Føles litt på kroppen som at el er i anmasj og, så dette var rart
8D29B4B9-CFCC-483F-A04E-7E778CB6F2D5.jpeg

Noen som har starta på Letrozol når de kun spotter? Usikker på om jeg har mensen eller en hormonell blødning.

Noen som har starta på Letrozol når de kun spotter? Usikker på om jeg har mensen eller en hormonell blødning.
Jeg hadde sånn tulleballblødning som var mer blod på papiret enn blødning. Også gikk det over til ville mengder gøgg(levret) som kom ut, startet på letrozol da. Gikk fint det, dobbeltsjekket med sykehuset også. Kunne ikke forvente vanlig blødning etter at jeg hadde rævva slimhinne etter 1 mnd på progynova

Back
Topp